Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Eller hva er drømmenavnet du vil kalle dine fremtidige barn / kanskje aldri fikk brukt/ ? Har du blitt overtalt til å kalle barnet ditt for et navn du egentlig ikke likte?
<3 lykkeliten <3 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 barna mine heter Simen, Sebastian og Sondre. Fjerdemann har vi ikke helt bestemt oss for ennå. Drømmenavnet mitt på ei jente må være Juliane. Det synes jeg er så utrolig nydelig, men jeg har ei tante som heter det. Derfor kan ikke vi bruke det hvis vi skulle få ei datter. Jeg har aldri kalt ungen min for et navn jeg ikke liker. Det er jo viktig at begge parter er enige om navn.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Skjønner ikke at det at du har ei tante som heter Juliane er et argument mot å bruke det navnet. Er hun så fæl?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Amelia Louise Oskar Emiil Mathea Elise Sienna Sofie
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Sakarias... Jeg var usikker i starten... Og har lurt litt i senere tid også. Men alle jeg snakker med synes det er så flott og mannen min digger det, så da ble det det!!! Angrer ikke, men var usikker.... fordi det er så sjeldent..
Lene J Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Thelma heter mitt ene barn. Et av de andre navnene på barna har jeg funnet i mangel på ideer,har angret meg mange ganger,men faren liker navnet...Navnet har gammelt,men passer ikke med Thelma,ei heller forbinder jeg gode personer med navnet.Jeg misliker det rett og slett. Ungen har dobbeltnavn,så bruker konsekvent det andre navnet!!Men ikke faren. Emma,Lovise,Benedikte og Solveig er fine,men uaktuelle. Gjemund er fint,men blir ikke brukt. Eivind og Henry er å fine.. ...Hvis det blir gutt en gang skal han hete Johannes\Jonatan\Edvard\Sigurd\Oskar eller Magnus!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Lars Martin heter min gutt. Jeg er veldig godt fornøyd med navnet. Han er oppkalt etter min far og min oldefar.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker Sakarias kjempe godt selv:D like fint på engelsk og:) HI
*Willow* Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 I magen min bor Hulda. Det er det vakreste navnet jeg og min kjære vet. Alle andre navn jeg hadde på lista måtte vike plassen da Hulda ble oppdaget. Årolilja er mitt andre favorittnavn.
mammatilto Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Vår sønn heter Armand, kjempe fint og spesielt navn! Nå venter vi mest sannsylig en jente, og da blir det nok Selma, Thelma, Petra eller Fiola:-)
mamma til 2... Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 jenta mi heter Anine Isabell og om det blir jente denne gang blir det Mille sofie eller Linnea sofie, hvis gutt Ole Jacob. vi hadde 2 navn å velge mellom når vi skulle gi datteren vår navn, vi synes begge at navnene var fine, så vi trakk strå om det faktisk:) og har ikke angret på at vi valgte det etterpå
<3 lykkeliten <3 Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Hun er ei nydelig dame og bare tolv år eldre enn meg. I min slekt har vi veldig god kontakt med hverandre og det kunne ikke falt meg inn å ta navnet hennes, selv om jeg synes det er nydelig. Ting hadde vært litt annerledes hvis vi ikke hadde så god kontakt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 sønnen min heter ferdinand og vesle tulla har navnet athena hermine
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Sanna heter jenta mi. Den i magen har et suuuuuuuperhemmelig navn foreløpig. Er visst bare 4 som heter det i Norge. Vil at min skal bli den 5te. Barnslig, men, men.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Mine to gutter heter Sebastian og Isak. Nr 3 skal hete Daniel. Og nei, har ikke tatt noen navn jeg ikke selv har likt hundre prosent. Men har hatt mange navn som jeg har likt veldig godt, men som har vært uaktuelt for barnefaren, og likeens mange navn han har foreslått som jeg har strøket tvert. Men til slutt har vi alltid blitt 100% enige om at vi har funnet det perfekte navnet!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 av guttenavn liker jeg mikkel og lukas, jente vet jeg ikke..
Bruble Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Har Leah Nikoline og Linus Andreas. Om vi en gang får ei jente til ønsker jeg at hun skal hete Alva Othelie, så gjenstår det bare å få gubben til å like det. Alva blir da oppkalling etter farmoren min som heter Alvhild.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #23 Skrevet 31. mars 2008 Har ei Ihne Sofie. Neste blir enten Emil Tobias eller Luna Aurora
nussie Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Har ei Aurora:)Babyen i magen blir enten Pernille eller Emine:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #25 Skrevet 31. mars 2008 Mine drømmenavn er: Elise Mariell Denice Louise Oscar Emiil Johannes Endre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå