FrøkenAasen Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Det er jo så vanskelig!! Fortell meg nå hva dere synest om desse navna;) ranger gjerne fra 1.plass og nedover.. Eliana Elvina Edina Elvira Eva Marna Selv heter jeg Elisabeth og hengte meg litt opp i at det er fint å ha samme forbokstav. Men så liker jeg Marna veeldig godt! Er det noen fine navn dere evt synest Marna passer sammen med? f.eks Marna Elisabeth.. hihi..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Marna Elisabeth kan du godt bruke Ikke dumt, det. Ellers er jeg svak for Eva, er liksom urkvinnen, hun.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Først og fremst: For et utrolig nydelig navn DU har! Jeg har alltid likt Elisabeth, og har veldig lyst til å bruke det. Har også vært innom varianter av Elisabeth, som Elisa, Lisa, Elicia, Lisabeth osv. Men Elisabeth er helt nydelig. Koselig med samme forbokstav. Elvira synes jeg blir veldig Elvira Nikolaisen, men helt ok klang. Edina synes jeg er veldig fint, spesielt da jeg vil oppkalle selv etter Edvin. Eliana synes jeg var litt tungt og knotete, samme med Elvina. Høres litt hjemmesnektret ut. Eva er klassisk og pent. Marna likte jeg ikke, minner meg om "barna"... Rangerer: Eva Edina Elvira Eliana og Elvina likte jeg ikke. Marna passer kanskje til: Marna Elisa Marna Sofie Marna Natalie Marna Josefine Marna Alexandra Marna Victoria Marna Serine Marna Emilie Marna Johanne Marna Pernille Marna Olivia Marna Otilie Marna Cecilie Men ingen stor fan av navnet, desverre... Hva med: Emine Emilia Emelina Evelina
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Marna er det klart fineste navnet på lista di!!! Marna Elisabeth er et fint dobbeltnavn om du vil kalle opp etter deg selv. Ellers er også Marna Sofie flott. Jeg er ikke så begeistret for noen av E-navnene på lista di, men hva med et av disse: Ella Ellisiv Ebba Embla Eline Elina Eirill Eira Tror kanskje jeg synes at navn som begynner på Eli blir litt vel likt ditt navn, så jeg ville ikke valgt et som begynte på det, men kanskje holdt meg til et som bare begynte på E.
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Marna synes jeg vært spesielt, men fint :-) Passer bra med Elisabeth. De andre navnene likte jeg ikke så godt.
Koseklompen Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Eliana Elvira Edina Elvina Marna Eva Forslag Emmeli Emmeline Edda Elinor Elena Elly Evangeline Evelina
nussie Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Marna er det fineste:) Kjenner ei som heter Marina,litt i samme gate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå