♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 I dag da mannen min satte sprøta på meg, han gjorde det helt riktig og ventet ca 15 sekunder før han tok den ut. Men da spissen kom ut så var det en ganske stor dråpe igjen der hvor han har stukket nålen! Vil dette ha noe å si? Flere som opplever det? Jeg er på sprøyte dag 3...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Nei, det har ikke noe å si! Men i det du tar ut sprøyta, så holde en finger over stikkestedet...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Du kan også bare dra nålen sånn halvveis ut og vente litt før du drar den helt ut. Da får det litt mer tid på å lukke seg der inne Det syns i alle fall jeg funker litt bedre
Nøtt Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Tviler på at det kan ha noe betydning. Det var ofte en liten dråpe igjen på spissen etter jeg dro den ut. Jeg har masse follikler og skal til uttak i morra.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 det som er viktig når du setter en sprøyte er at du presser innholdet sakte inn, og så venter som du sier. Når du skal ta den ut er det viktig at du bare tar den halveis ut først, og deretter venter litt før du tar den helt ut. Da skal de ikke komme en dråpe ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå