Gå til innhold

"koselig " komentar fra mannen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er god og rund.. og kunne ønske jeg så mere gravid ut... ser det selv, og føler jo at magen er hard, ikke myk.. men da sier mannen min.. tror ikke det er noen som ser at du er gravid.. de tror nok bare du er xtra feit... mhm... sa jeg bare.. tror han skal være glad jeg ikke er ei hormonbombe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så stygt sagt! Jeg hadde blitt rå sur og såret!

Mannen din burde virkelig ver god med deg nå som du bærer hans barn! Hadde aldri tålt at mannen min snakka sånn som han!

Løft opp hodet ditt og ver stolt over kroppen din, du bærer noe av det vakreste i verden, hvor langt er du på vei?

Jeg såg bare ekstra "feit" ut frem til uke 20 nå ser jeg i allfall litt gravid ut men føler meg fortsatt ikke så herlig. Det mannen din sa forteller bare masse om han å ikke om deg.

Sorry blir bare provosert av å høre at folk kan si noe så stygt til sin egen kone! Ver stolt du!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Disse mannfolkene har en tendens til å prate uten at de tenker først desverre...

Hadde nok blitt ganske så lei meg dersom min mann hadde sagt noe slikt til meg. Hadde ikke bare sagt mhm... nei :-)

Skjønte han hva han egentlig hadde sagt da?

Skrevet

hehe.. ja,, han vet nok hva han burde sakt.. men.. ærlighet varer jo lengst.. (ikke når konen din er gravid nei,, hehe) men, ble ikke så sur.. kanskje litt extrq sårt, når jeg er ei tynn gravid dame, med en flott sprett mage.. men... jeg har ingen strekkmerker etter forige barn.. hvor mange tynne kan si det.. hehe

Skrevet

Ja ikke sant :-)

Skjønner godt at du blir litt ekstra sår ja....

Her i huset er det jeg som klager. Tok bilde i sted og fant ut at jeg hadde blitt mye tykkere i ansiktet på 1 uke. Enda vekta står på det samme :-(

Magen ser fin ut da, men hater å se ut som en bolle i tryne.

Når jeg klager sier bare mannen min at han elsker kurvene mine. Og det verste er at han mener det, tjihi :-) Han synes at tynne damer ikke er noe fint å se på. Flaks for meg :-)

Skrevet

ja, deilig med en mann som elsker kurver. det gjør min og.. men .. jaja.. vet ikke om man kan si at menn er tilregnelig for alt som plopper ut av kjeften deres..

Skrevet

nei tror ikke det *smiler*

Vi får vel beviser for det til stadighet, gjør vi ikke? De tenker så mye "enklere" enn oss mange ganger, eller tenker ikke i det hele tatt blir kanskje mere riktig.... :-s

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei og har ganske stor mage, ukjente ser got at jeg er gravid. Her m dagen skulle mennen min være grei å sa: Du ser nesten ikke gravid ut i de klærne der..

Tror bare ikke menn skjønner helt av og til...

Skrevet

*ler* nei.. hehe

Skrevet

Det var stygt sagt!

Han burde skjerpe seg.....

Skrevet

som vi har skrevet her oppe.. så er det nok bare litt utenksomhet bak ordene.. tok det ikke så hardt.. :o) men så er jeg ikke så veldig hormonell heller ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...