Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skrev følgende i en tråd der det ble spurt om hvem man vil treffe her inne:

"Jeg vil treffe Dr.Yppert. Ellers lker jeg bedre å skrive enn å snakke"

Det var alt. Og så sletter du innlegget mitt...?

Du trenger ikke svare på mer enn følgende spørsmål: Hva var galt i det jeg skrev der?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137287184-hva-holder-du-p%C3%A5-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere som ikke klarer å oppføre seg innenfor rammene av normal folkeskikk, vil få sine innlegg slettet. Dersom det stadig vekk er innlegg som krever sletting, velger vi nå den metoden som er enklest for oss, nemlig å slette alt som vedkommende har skrevet de siste ukene.

Vi bruker ikke tid på å diskutere hva hver og en har skrevet og ikke skrevet.

Det å slette alt en bruker skriver "for å være på den sikre siden" er det teiteste jeg har lest her inne på lenge. Dere som er moderatorer burde heller slette de trådene som virkelig virker støende på folk, istedet for å sløse bort tiden på å fotfølge noen få. Er jo ofte tråder med et virkelig uheldig innhold får lov til å ligge ute å i ukesvis før dere får ut fingeren. Og ikke kom med den unnskyldningen om at det er vanskelig for dere å få med dere alt, for de verste trådene ligger jo som regel helt øverst på skravlesiden. Må bare si at enkelte ganger virker hele systemet her virkelig uprofosjonelt.

Hannah: Nå får du ta deg ei klype salt.................

Vi har ytringsfrihet i dette landet, du kan ikke sitte der med drinken i den ene hånda og fjerne innlegg med den andre hånda. Du får se å gjøre jobben din og slette det som virkelig er støtende og la det andre stå.

Det er latskap og ikke riktig at du sletter alt en person har skrevet over flere uker fordi vedkommende kanskje har skrevet noe upassende i enkelte tråder.

Skjerp deg. Jeg mener det. Dette er flaut og virkelig uprofesjonelt.

Annonse

Nei, det er ikke min jobb å gjøre det mulig for deg og andre å slenge dritt hver gang dere ønsker det til andre brukere. Dersom vi finner det hensiktsmessig å slette 50 innlegg ved ett tastetrykk i stedet for å ta et og et innlegg, så gjør vi det.

Hvis du og andre ønsker å unngå denne formen for sletting, så er det bare å velge en noe mer "normal" måte å omgås andre brukere på. Det er for lettvint å anonymt kunne gjøre hva man vil i forhold til andre mennesker, for så å kreve at vi skal bruke tid på opprydningen etterpå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...