Gå til innhold

Nå må dere skjerpe dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen få av dere sprer usanne rykter om andre brukere så kjapt, at eneste løsningen er å slette tråd etter tråd. Gang på gang ser vi at enkelte tror de vet noe om andre, eller anser seg som i sin fulle rett å si absolutt hva som helst om andre mennesker, og dette ber vi nå dere det gjelder om å slutte med.

Oppfør dere på disse nettsidene som dere ville ha oppført dere i andre sammenhenger. Håper ikke dere omtaler og svartmaler familie, venner og naboer på samme måte som dere tillater dere her inne.

Det er ikke så mange som holder på med dette, men de av dere som gjør det ødelegger for alle brukerne.

Skrevet

Flott at du tar tak i dette =)

Skrevet

Flott Hannah at du reagerer og synligjør deg på denne måten. Det trur jeg må til mye oftere desverre.

Skrevet

Takk Hannah! Det kommer helt sikkert flere tråder fra denne siden som skal slettes. Så kanskje det blir slutt på all "drittsleninga" inne her! Mange som har sluttet å benytte forumet her inne for og spørre om ting da de bare blir svart med ekle kommentarer fra anonyme.

Skrevet

Jeg syns i tillegg at dere burde innføre sanksjoner mot de som går over streken på dette - i går hjalp det ikke å få ett innlegg slettet, for mobbingen fortsatte bare på andre tråder og på ny tråd i dag. Vil tro dere vet hvem som skjuler seg bak de anonyme beskjedene - eller i allefall ip-adressen til maskinen det er sendt fra. Hva med å utestenge folk for en periode - evt med opptrapping (lengre perioder) om det gjentar seg? Dere bør i allefall si fra på en klar måte at dere ikke vil ha det sånn på dette nettstedet, og jeg tror ikke det hjelper å bare si det - det må nok andre sanksjoner til.....Dessverre.

Skrevet

jeg sendte en mail til deg/dere i går med forslag om hvordan det hele i stor grad kan løses..ser helst at dette blir tatt opp hos dere innen rimelig tid...både for deres og vår del. :)

Skrevet

er det BARE meg som ikke har fått med seg en dritt ??

skjønner ikke hva det er som har skjedd jeg.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Nei, Hannah. Nå må DU skjerpe deg.

Skrevet

har vært en del innlegg der enkelte mødre har vært TEMMELIG nedlatende til andre som gjør ting annerledes enn de selv ville ha valgt å gjøre. til tider har innlegga vært direkte personangrep, og utrolig usaklige. folk tør ikke legge ut med nick lenger, i frykt for at folk slenger dritt til dem når de lurer på noe.

Skrevet

seriøst ??

herregud..trist at det skal være sånn...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...