HanneMeJuliGutt Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Endelig våget jeg å legge ut bilder hehe skummelt å få tilbake meldinger men men Venter en gutt 31 juli veier nå 94.3 kilo noe jeg syns er veeeldig mye har lagt på meg 2,3 kilo men legger nok på meg raskere nå fremover men men... er 22+4 uker på vei. Noen andre med mage bilder her?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Fin mage :-) Jeg og har noen bilder på min side.
HanneMeJuliGutt Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Du hadde en sånn skikkelig fin baby mage Føler min er mer rar på en måte kanskje jeg var større en deg å har mer fett på magen fra før av vet ikke min ser gravid ut men.. Nei jeg vet ikke hehe. Alle er jo forskjellige.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Vet ikke det. Var 88,5 kg og er 164 cm når jeg startet. Var mye kvalm og gikk ned litt til å begynne med da... Men nå er jeg straks 92 kilo på mine 164 cm....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 og forresten så ser man at du har gravidmage ja :-)
HanneMeJuliGutt Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2008 Takk for det venter du gutt eller jente eller skal du vente med å få vite kjønn?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Vi vet at det er ei jente :-) Har fått det bekreftet på 2 UL så er sikkert dette. Får ekstra UL for vekstkontroll så har sett henne 7 ganger alt... Skal på ny UL om 3 uker for å sjekke hvordan ståa er. I tillegg har vi bestilt oss 3D... Vet dere hva det blir?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 hjelp, du har jo skrevet at du venter gutt... :-)
HanneMeJuliGutt Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 Så koselig! Vi var overbevist at det skulle bli ei jente så at det var gutt var veldig rart er selvfølgelig over lykkelig Jeg har vert på 7 ultralyder alt ser supert ut men jeg går stadig med en klump i magen om at noe skal gå galt, er helt forferdelig.. Hvor stor et sjangsen for at barnet bare dør inni magen når jeg er nesten 23 uker, vet du det? Jeg er drit bekymra er så fælt, jeg kjenner lite spark fordi morkaka ligger forann på magen.. Var på ultralyd på torsdag å det var masse liv men jeg kjenner det liksom ikke noe særlig.. Uff mener ikke å syte er bare bekymra, godt å få ut litt. Sorry skrive feil har litt problemer der
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Veldig liten sjanse for at det skal gå galt når du har kommet så langt på vei! Og tenk at dersom det skulle skje noe nå så gjør de alt for å redde han. Har du mistet før? Tenkte siden du også har vært på så mange UL. Selv har jeg 3 SA bak meg og så har jeg en blodsykdom som gjør at jeg må gå på blodfortynnende.... Derfor får jeg ekstra UL. Nå har jeg kommet så langt at 90% av de som fødes nå overlever. Er 28+4 :-) Er alltids noen milepæler :-) Har også morkaka liggende foran. Demper bevegelsene en del, men de blir sterkere og sterkere. I tillegg har det veldig stor betydning hvordan den lille ligger inne i magen. Jenta vår lå vendt inn mot ryggen min og da var det mye vanskeligere å kjenne bevegelser. Går nok veldig bra skal du se :-)
HanneMeJuliGutt Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2008 Har sendt deg personlig melding jeg
HanneMeJuliGutt Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk jente 19 og Ella78 HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå