Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for to dager siden skrev jeg her at jeg var litt stolt over mine 22 egg, men skuffet over at jeg må vente med innsettingen. i mellomtiden har befruktninga gått helt skjeis og alt vi har igjen er ett eneste egg i fryseren:( på 6 av eggene forsøkte de ivf, men lyktes ikke.11 egg icsi, 8 av disse vellykket i går. men da de ringte i dag var det kun 1 som var fint nok til å fryses. nå må jeg vente på mens og begynne på tabletter (vet ikke hva de heter) før de kan tine og se om det har tålt nedfrysing og opptining. snakkes om å sette alt på en hest! noen som vet hvor vanlig det er at frosne egg stryker med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noen om oddsen for eggene, men ville bare ønske deg lykke til med det ene! Skal se det er gullegget!:)

Skrevet

ja, det håper vi også. men så små marginer da! er øm etter uttaket enda, oppblåst i magen og selvfølgelig lei av å vente som dere alle. det føles nå bare så innmari bortkastet hele projektet.... men vet jo at det ikke er det! lite sukk på en lørdagskveld... og lykke til med ditt håp du også!

Skrevet

Huff, det der er ikke kjekt. Opplevde selv på vårt tredje forsøk at kun ett egg ble befruktet. Det ble satt inn. Men en stund var det ikke sikkert at det utviklet seg. Ingen erfaring med fys. Har aldri vært så heldig å få noen på frys. Håper inderlig du lykkes:) Skakl selv snart igang med fjerde forsøk.

Skrevet

Uff, så kjedelig. Når man får ut så mange egg blir man jo selvfølgelig veldig glad og positiv. Men, det er slik denne prosessen dessverre er er, en skikkelig berg og dalbane. Men, det er jo mange som har lykkedes med forsøket med et befruktet egg.

På Riksen sier de dessverre at 50-60% av eggene overlever opptining, men dette er jo veldig individuelt. Noen personer har mange egg på frys og ingen overlever, mens andre opplever at alle overlever. Så, ikke gi opp. Krysser alt som krysses kan for at dette er gulleggget!!!!!

Lykke til!!!!!!

Skrevet

Får håpe det ene egget er gullegget! Selv om det er forståelig at det er en veldig nedtur når du fikk ut så mange, en får jo forventninger da. Jeg fikk beskjed i haugesund at 60-70% overlever opptining. Men det varierer fra sykehus til sykehus har jeg hørt. På meg har 4 av 6 egg overlevd opptining. Lykket til med fryseforsøk, er jo bare ett egg som skal til:-)

Skrevet

Off da :( Det var jo triste nyheter, men tenk at det er kun ett som trengs vettu. Krysser fingre og håper virkelig at det på frys forblir bra og blir deres barn :)

Ønsker deg og din masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...