tjokka:-) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Om vi får en gutt, har vi havnet på navnene: Johan - Bjørnar eller Vebjørn. Dette er familie navn, og derfor akuelle (liker egentlig også veldig godt andre "mote"navn, men vi vil ha familie navn på vår lille gutt) Hvilket navn liker dere best????????????? Trenger en liten pekepinn på hva andre synes om desse navnene. TAKK FOR HJELPEN, GIRLS :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Jeg syns det er en fin ting å bruke familienavn/kalle opp barna. Kommer nok til å gjøre et samme, selv om det finnes mange fine "moderne" navn :-) Faktisk er alle tre navnene "dine" på lista vår også over oppkalling-navn! Jeg liker både Johan, Bjørnar og Vebjørn kjempegodt, så det er vanskelig å si et jeg syns er finest! Men skal jeg tenke litt mer enn bare hva som er finest, så er jo Vebjørn ganske mye brukt i forhold til de andre to navnene, hvertfall her hvor jeg bor. Jeg tror også at Johan kan være litt mer brukt enn Bjørnar, så hvis jeg skulle velge et av dem ville det kansje blitt Bjørnar, siden jeg tror det navnet er minst brukt for tiden. Kan hende jeg tar feil også.. Men det er jo egentlig ikke om å gjøre å velge et navn som er lite brukt, er jo viktigst at man liker navnet :-) Når jeg har fått tenkt meg litt om, så tror jeg at jeg syns Johan er det fineste av de tre ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Denne var ikke lett! Veldig fine navn alle tre Er veldig glad i Johan, men det mer særnorske Vebjørn er veldig flott også. Bjørnar syns jeg av en eller annen grunn blir litt tyngre. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker Bjørnar og Vebjørn best. Johan er litt kjedelig i forhold til de to andre. Tror jeg holder en liten knapp på Bjørnar..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Liker bjørnar veldig godt, så varmt og fint
prebs Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker både Johan og Vebjørn veldig godt:-) Tror kanskje jeg hadde gått for Vebjørn- det er minst brukt nå!
Vrimle Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Johan er kjempefint! Men det kommer litt ann på hvordan en uttaler det..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Alle tre er fine, men Vebjørn er finest ;-)
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Johan - fint og klassisk Bjørnar - koselig Vebjørn - liker ikke
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Johan er nydelig. Bjørnar ser jeg på som et substantiv på nynorsk: Ein bjørn - bjørnen - BJØRNAR - bjørnane... Vebjørn liker jeg heller ikke - blir så "bjørne-aktig".
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker Bjørnar, og Johan er klassisk og pent Og så mååå jeg bare si at jeg syns formen Bjørne er så utrolig søt
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Synes og du har tre gode navn. Min favoritt er johan (har selv en johan på 8 år som er oppkallet:) Vebjørn på en god nr to, og bjørnar til slutt. Ville vurdert opp imot hvem jeg ønsker skal bli oppkallet. Lykke til med valget.
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Flotte navn! Liker veldig gode både Johan og Vebjørn, tror kanskje jeg liker Vebjørn best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå