Tromsøstudent Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er inne på denne siden for å svare på spørsmål om foreldrepenger, lånekassen og den slags. Jeg synes det er gøy. Ser likevel at jeg overstrømmer denne siden med mine innlegg. Beklager dette. Håper jeg ikke hindrere andre debatter på denne siden.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror de aller fleste her inne er veldig takknemlige for at en ikke-gravid mann (takk Gud for det, kanskje?) gidder å bruke av tida si til å gjøre permisjons/studietida vår så optimal, økonomisk sett, som mulig! Etter at Erisa fødte har vi vært litt i beita etter tastevillige orakler... =) Så tusen takk!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg er veldig takknemlig for dette. du kan utrolig mye og skriver det på en måte vi(dumme hormonelle gravide) forstår : )hehe neida
Svins&Småsvansene Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Dette er overhodet ikke spam, men vanvittig gode råd for svært takknemlige prøvende/gravide sjeler der ute:) Så bare spam ivei, vær så snill! hehe
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Hæ, jeg var da sikker på at Tromsøstudent var en kvinne? :/
Tromsøstudent Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Beklager at jeg har gitt feil inntrykk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå