BarnNr.4 :) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Noen som ver hvordan jeg lager den?? Har noen oppskrift?? Takker for alle svar
Expat Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Forresten, har du oppdaget havremelk i butikken? Det brukes som vanlig melk.
Han79 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg fødte på Bærum og skulle også gjerne hatt oppskriften på havresuppe. Gjerne en som smaker like godt.. Står ikke noen oppskrift på min pakke med havregryn... Noen som kan skrive den her?
--==Ceci==-- Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Ja, den på Bærum var jo bare helt fantastisk. Genialt å få det så tidlig på morgenen! Fikk litt energi liksom... Savnet det når jeg fødte på Ullevål akkurat Har dessverre ingen god oppskrift!
*desembermamma* Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fødte på Bærum for 3 uker siden og savner havresuppen.. Jeg spurte en av pleierne hva den var laget av og hun ramset opp ingrediensene. Jeg husker dessverre ikke alt, men husker hun nevnte havregryn, melk, sukker og et eller annet med nyper - nypesukker kanskje. Tror det var nypene som gjorde suppen så god ifølge henne.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fødte også på Bærum for 9 uker siden....ÅÅÅÅÅÅÅ jeg savner havresuppen vi fikk der tidlig på morningen ) Den var så GOD!! Tror nesten jeg skal ringe ut,& spørre om & få oppskriften ;o)
Erisa* Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Dette hørtes godt ut! Kan du legge ut oppskriften hvis du får den - dele den med oss vestlendinger også? Havre skal være godt for å hindre tilstoppede melkeganger, så det er jo kjempesmart å servere det på barsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå