Gå til innhold

Lurer på om jeg skal slenge meg med på BIM-treff i Elverum, jeg.

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd før, men det kunne kanskje være hyggelig? Er dere en veldig fast gjeng som kjenner hverandre godt, eller? For da blir det liksom litt rart å være den eneste nye.....

Jeg er gravid og sykmeldt, så her blir det ofte lange dager... Og kafe Rollo er en hyggelig plass da! : )

Hvis ikke dere jentene er veeldig skumle, da.

Fortsetter under...

Det er bare å slenge seg med :-)

Vi har ikke hatt veldig mange treff, og jeg kan vel ikke si at jeg kjenner de andre veldig godt heller, men det pleier være hyggelig likevel. Oppmøtet har vært litt varierende, men har vel bare vært en gang at det bare var en som møtte ;-)

Så flott at vi blir flere:)

Det faller vel ei snart fra...(eller hva labine???hehe...fødeklar nå tenker jeg..) så vi trenger nye gravide som kan fortsette.

Dessuten kan vi jo fortsette etter at babyene er født også:)

Sees i morra jenter!

Jeg gleder meg som vanlig til å komme meg ut av huset en dag.

Hehe, jeg er veldig klar for å ikke ha minst mage lenger, så om Lillemanns mamma har større mage enn meg blir jeg litt fornærma ;-)

Jeg satser på å komme jeg også, men har en chinchilla som kanskje må til fastlegen sin om han ikke spiser og kommer seg på do i løpet av natta :-( Har tvangsforet i en uke og medisinert med parafin i to dager nå, så nå bør noe skje snart... Alle rare ting man skal drive med altså!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...