Kristine_88 Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hvor er katten vår... Hun har vært borte i fler timer og pleier ikke det... Hun er født 05.05.05 Klem
hemarit Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hei.Har 2 katter selv og får vondt i magen hvis de ikke kommer hjem når de pleier.Jeg er ganske ny på pendel og prøvde å spørre den litt om katten din.Den var ikke langt fra hjemmet sitt.Jeg spurte om den var sperret inne noe sted,men da fikk jeg nei til svar.Håper den dukker opp snart.klem
Kristine_88 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 Takk for at du forstår Håper den kommer hjem snart da Ble roligere nå Får snart pendel i posten selv...gleder meg =D Klem
Kristine_88 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Katten har ikke kommet tilbake enda ser du noe mer om henne?? Kan du også se om ca når jeg får eggløsning neste gang?? hehe... Og når jeg evt, kan vente en graviditet? Jeg f. 290588
hemarit Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hei.Åh jeg som hadde et håp om at hun var kommet tilbake.Jeg får ikke opp noe negativt om katten din,så vi får håpe at hun snart dukker opp.Når det gjelder graviditet så ser det ut som det klaffer i april/mai.Jeg tror muligens mai.Veldig vanskelig å få opp noe ang eggløsning,pendelen var litt vinglete.Kan det stemme at du har det om ca 10 dager?
☆lieela Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Vel, det er ikke noe som har skjedd katten din-hun er bare ute på tur, kommer igjen skal du se
Kristine_88 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Samsaya Så godt å høre =D Har sendt deg PM også =D
Kristine_88 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 barnigjen Ja, det kan faktisk stemme det vettu, hvis syklusen holder seg nå =D Da skal vi bruke senga flittig..hehehe.... Er fler som har sagt april/mai på meg...dette høres lovende ut..blir utrolig spennende..kribler litt i magen nå altså..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå