Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det? Vurderer å kjøpe, for hun maser om det, og hun har hoppet en god del siden hun var ett år.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan vel gå fint det så lenge du sørger for at det er sikkerhetsnett på den og at noen voksne holder øye med den når den er i bruk. Vi kjøpte trampoline i bursdagsgave til våre da de ble 2 år (juni/juli-07) og 4 år og det var knallsuksess. Tror til og med det var hun på 2 som satte mest pris på den! Gleder med til det våres mer og vi kan ta den frem igjen!

Skrevet

Vi kjøpte i fjor da datteren vår var 2år og 2mnd. Hun elsker det!!!! Og ble skikkelig flink til å hoppe. Sikkerhetsnett er et must! Og aldri mer enn en på trampolinen. De har ikke særlig kontroll akkurat...

Skrevet

Trampoline er helt topp for unger, hvis du også kjøper sikkerhetsnett. Det er ikke bare moro, men utrolig bra for balansen og kroppsbeherskelsen. Kjøp det med god samvittighet!!

Skrevet

Min sønn fikk trampoline på sin 2 års dag (mai 07), og hatt stor glede av den. Jeg er enig med de andre ang sikkerhetsnett! Det er et must!

Skrevet

Vår datter på 2 1/2 år bruker trampolinen sin nesten til dagen! Så jeg synest det er vel verdt det :)

Annonse

Skrevet

Syns ikke noe om trampoliner i det hele tatt jeg. Eksperter har jo kommet med anbefalinger om ikke å la små barn hoppe på trampoline. Da skjelettet deres ikke er fult utviklet. Å hoppe på trampoline er en unormal form for aktivitet for kroppen. Og kan derfor føre til store problemer for skjellett og ledd senere i livet.

Jeg skal iallefall aldri kjøpe trampoline til mine barn. Ønsker ikke å ta den sjansen.

Skrevet

Jeg vil heller kjøpe trampoline til barna min på 2 og 3år enn å vente til de er 12 år-.... Tror det er derfor det har skjedd masse skader når sånne storebarn begynner å hoppe. Kroppen dems er ikke vant til det...

Barna stor koser seg på trampolina. gleder meg selv til å sette opp den:-)

Skrevet

Jeg er vel mer av den skeptiske sorten. Mulig det er mer skader på større barn, men dattera til en venninne skadet nakken sin og var milimeter fra å bli lam. Dette var med sikkerhetsnett. Legevakten er full at barn med "trampoline"-skader i løpet at sommerhalvåret. Mannen vil en annen venninne sliter med sterk hodepine og nakkeskade etter en runde på trampoline.

Skal aldri si aldri, men det er ikke det første vi har tenkt å kjøpe.

Skrevet

Gleder meg også til vi kan sette opp igjen trampolinen.. :o) Han va rlitt over 2 år da han fikk den, og stor kose seg. Vi er alltid med når han skal hoppe - da det er kjekkest å hoppe med enten mamma eller pappa, eller begge to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...