handygirl Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Skal sette opp vår til sommeren. Jenta vår blir 3 i oktober og koser seg nok på den tenker jeg... Vet ikke om jeg hadde kjøpt trampoline til henne, men har en liggende som jeg hadde før jeg ble gravid med henne. Skal kjøpe sikkerhetsnett da..
*ViMsA* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 vi kjøpte trampoline da snuppa vår var bare 1,5 år, vi. Og hun ELSKET den! Var i daglig bruk helt til i desember eller noe da vi måtte ta den ned. Og nå snakker hun ikke om annet enn at den snart skal opp igjen. Hun blir 3 til sommeren. I begynnelsen bare løp hun og småhoppet hun, begynte å stupe kråke, leke med ball osv. Storkosa seg skikkelig! Dessuten er den veldig deilig å ligge på, ligge og leke og tulle. Og veldig morsomt å tulle med hunden som løper under og stikker snuta si opp. Gleder meg
Tommage♀♂ Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Jeg synes ikke noe om disse trampolinene i det hele tatt jeg. Farlige greier, og urstygge å se på. Kommer ingen i min hage hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå