ღ cindarella-twinsღ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 hei:) Vi skal ha biff i kveld og jeg tenkte å ordne med stekte tomater.. Men noen som har noen tips på hvordan man gjør det? legger man tomaten i aluminiumsfolie eller steker man den direkte på panna? og hva slags krydder er godt på?? takk for svar:)
ChellBell - har født! Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hvis du har noe grillpanne så er jo det kjempegodt. Men jeg hadde helt olivenolje (en god en!) i en panne og varmet den opp med hvitløk hakket i bittesmå biter. Så hadde jeg stekt tomatene på veldig høy varme og hatt litt salt over. Gjerne havsalt. Alt av grønne urter er deilig på tomat syns jeg )
Zikosu og William Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 litt salt og pepper,olje rett i panna...ikke lenge,da blir de bare ekle...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 åååååååååå, dette fikk jeg lyst til å lage ! Å jeg som ikke liker tomater engang !
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 Takk skal dere ha:) å nå gleder jeg meg:) nam nam nam nammm.. gleder meg:) hehe.. fikk litt dilla etter å vært på big horn.. hehe.. blir neppe like godt... meeen verd å forsøke:) jess.. da er det bare å begynne for snart begynner jo farmen:)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Et alternativ til stekte tomater, er følgende: Lag en liten form av aluminiumsfolie, legg cherrytomater oppi, og ovnsstek litt i stekovnen. Ikke noe salt eller noen ting på... mmmm! Tror ikke det finnes noe sunnere enn det! Næringsstoffene i tomater kommer nemlig først til sin rett når de varmes opp. Det er sååå digg! Men stekte, vanlige tomater er også godt.
Mamma05&08 Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Jeg bruker faktisk sukker på tomatene... steker dem i panna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå