guttemammaen:) Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 er jo livredd alt etter å ha født vaginalt to ganger...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 ja, står det i mine papirer at jeg skal ha det. Synes ikke det gjør noe vondt jeg da.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Kateter må man nødvendigvis ha under et ks ja.. Du kan be om å få det satt etter du har fått spinalen (jeg synes ikke en kjenner mye til det uansett da). Kateteret blir fjernet når du har fått igjen følelsen i bena og er i stand til å gå selv på do.. =)
familieliv Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bad om å få satt kateter etter spinalen og det var inge problem (dette var på riksen). Følte ingenting da de tok det ut igjen. Inget att ora seg før:)
Trekkoppfuglen Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Ja, er en fordel det da. Kan være litt vanskelig å gå på do selv noen timer etter spinal bedøvelse...... Men jeg syns ikke det var vondt. Litt ubehagelig, men det går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå