Gå til innhold

Unge bergensere, eller andre steder DEL 2

Anbefalte innlegg

følte den andre tråden ble så rotete :) og den ble litt glemt så vi prøver igjen med en nye tråd:)

Ja hvordan er formen? noen som er fult sykemeldte eller har kommet seg i denne måneden??

Og så må vi få til et treff! det hadde vert kjempegøy:)

Fortsetter under...

Hei hei:)

Bra du holder d gående her, så vi har en plass å snakke:)

Joda, formen så som så.. Er vel nesten sykemeldt om dagene.. Har visst fått sånn bekkenløsning. Ikke spesielt behagelig når d er på sitt værste, men e heldigvis ikkje av de som må gå på krykker osv..

Så sliter eg litt med urinveisinfeksjon igjen, 3gangen i svangerskapet, skjønner ikkje koffor eg får d hele tiden. Sier at d e visst ganske vanlig når man er gravid, noen som vet koffor??

Noen andre som har fått veldig lav blodprosent eller??

Min var visst gått ned fra 12 til 8, som igrunn sier meg lite:p

Mener eg har lest en plass at man får d i uke 22-26??

Hvordan går d med kvalmen din da Kristin? Har du sånn kronisk svangerskapskvalme, el ka d heter?? Du må no være godt lei..

Ja, treff hadde vært veldi kjekt.. Det må vi absolutt til:)

Eg e ihvertfall med når som helst..

Ja d er bra du tar ansvar Kristin :)

Har hatt både infeksjon og lav blodprosent jeg og, men har ikke noe spesielt intelligent svar på årsaker til dette du :P

Har dere blitt store nå da? hihi..

25.april kommer jeg til Bergen igjen for godt! da blir det treff jenter!

Hei hei.

vært innlagt med bekken betennelse her. Men er heldigvis blitt bra igjen nå. Så har vært sykemeldt i 8 dager.så nå kan jeg endelig nyte hele greien videre uten den voldsomme smerten jeg har levd med i en stund nå:)

Har hørt at kroppens imunforsvar blir svakere når man er gravid, og at det er derfor man lettere får urinveisinfeksjon da.

Men jeg vet at ved å spise mye surt som sitron osv...så gjør det urinen surere og det gjør at infeksjonen ikke trives, og man kan hindre det da.... Vet ikke om jeg klarer å forklare det 100% riktig men.. det er noe sånt i hvertfall... ;)

Har dere fått noe dilla da?

Er med på treff når som helst jeg...

klem

Annonse

Så sure ting asså:) Får prøve d da!!

Ah, sykehuset å hele pakken asså. Godt du er hjemme igjen da, for no bare venter vi på LeneTherese skal komme hjem igjen så vi kan ha treff!!!:)

Men hvordan fikk du bekken betennelse da.. Må eg være på vakt siden jeg har problemer med bekkene??

Ingen dilla her ennå heller..

Nei, gruer meg til å måtte bestemme meg for navn. Vi er absolutt ikkje enige..

joda her går d så d susa...jobba å styra...12timers arb daga....litt lenge...men går nu greit...har internett.hehe...

ellers så e man jo bitt vældi stor da...dn kula..e så gøy at..

litt bekkenplaga...å merke jo såm mange a dåkker andre å at imunforsvaret ikke e sånn som d va en gang, vært forkjølt 3 ganga på 3 månda...

ja ett treff hadde vært gøy d...se kem som har størst mage..hehe

Å komme hjem uten smerter og spise god mat igjen var en fantastisk opplevelse ;)

Aner ikke hva det kommer av, har et fint bekken fra før, har vært plaget meg smerter siden jeg var ca 3 mnd på vei, men fikk bare vite at det var isjersen som lå i klem(det er var jo ikke det da).

Men nå hadde det utviklet seg og det ga så store smerter at jeg ikke kunne gå, ligge eller sitte, så da tok de blodprøver, og det var ikke tvil om hva det var, og ble lagt inn på kk med en gang.

Så mitt råd er å ikke ta lett på det legene sier jenter, ikke alle som er så nøye. Har du vondt så skal de skjekke deg ordentlig ;)

De mente det kansje kunne ha kommet av urinveisinfeksjon. Men jeg har jo ikke hatt noen som helst tegn på det. Non :) Har bare hatt de smertene i bekkenet, som har blitt verre og verre. så de vet ikke hva det kom av.

Vi har blitt enige om ett eneste navn, Romeo men vi er litt usikker enda pgr av at det kan være litt vanskelig for foreldrene å utale R. Men foreløpig så er det lille Romeo. Søtt og litt uvanlig ;)

Off, jeg misunner dere ikke alle disse plagene..tror jeg har sluppet billig unna, bank i bordet..

Tror ikke jeg vinner den magekonkurransen heller gitt..(men d går an å se an altså :P)

Tar meg en tur til Bergen i morgen jeg, er dere ledig på søndag når alle andre er fyllasjuke? :) Foreslår en kaffe på formiddagen en gang, noe stemning for d?

syns å æ har vært heldi...ikke vært så dårli som mange andre har...håpe dåkker som e dårli blir bra snart...:)

ja på søndag på ligg man jo rett ut på sofan m cola å snop i pysjamas fyllesyk som fy....haha...nei d har man jo ikke jort på ei stund å bi nok ei stund til man jør d igjen å ja...

ja kaffe høres jo koseli ut...flere som e m?

Annonse

hoho jenter! endelig litt action på tråden:D

jeg ahr kjøpt ny vogn i dag.,. er kjempefornøyd allerede og kanke vente med å gå med den i sommer...

vi skulle ha gutter hele gjengen eller? kan jo kalle oss gutta på tur:P

hehe

et treff søndag? joa hvor da og når? skal i et eller annet besøk:S men skal se om det kunne blitt presset inn..

åååhh..jeg og vil ha vogn nå! og baby.. hehe

Hva med søndag kl 13 på Bocca? eller utenfor Bocca nede sånn at vi finner hverandre? Noen som påtar seg ansvaret for å ta på seg noe skikkelig glorete så vi kjenner hverandre igjen? eller dere kan ta med den tomme vogna deres.. haha

hei jenter...håpe dåkker kosa dåkker på bocca i dag....hadde planlagt å komme å ville d vældi...men neida...tilbrakt hele dagen på legevakta å på KK pga har ikke kjent aktivitet på nesten 2 daga...å hatt kraftie magesmerta...

å på legevakta hørte di ingen fosterlyd...så da datt man jo i hop å opp på KK...der fikk vi ny ultralyd, å alt sto bra til...babyen sparka godt å kosa sæ å hjertet slo krafti....snakk om å bli 20kg lettare da ja...pjoh...

så neste gang e æ m værtfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...