Gå til innhold

Noen som har begynt å tenke bittelitt på navn?? ;O)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om noen av dere har begynt å tenke litt på evt. navn til knøttet? :o)

Det er jo litt moro å kose seg med det... Leeenge igjen enda, men jeg er den typen som mener at man skal kose seg med graviditeten (selv om det er litt vanskelig for min del nå pga. fryktelig kvalme...), og i den forbindelse har jeg også begynt å tenke litt på navn.

Jeg var på tidlig ul i går! Fantastisk opplevelse! Sparket og sprelte som et fullvokst foster, men er kun 5cm da. Lille knøttet! :o) Jeg er 11+6 konstanterte legen.

Dvs en uke lengre enn hva jeg trodde, noe som er helt i orden :o)

Kanskje snart ferdig med kvalmen da....

Fortsetter under...

er 9+5 å har bestemt navn, men tror jeg kommer til å bli lei viss jeg tenker for mye på det.. først ville jeg ha Live viss det ble jente, men nå er jeg lei av det å har skiftet til Adriana.. viss det blir gutt skal han hete Teodor:)

Annonse

Har bestemt nokså sikkert navn til jente, litt vanskeligere med gutt.

Men kommer til å vente til barnet er kommet ut, sist var et navn bestemt på forhånd, og når gutten ble født passet ikke navnet i det hele tatt, så det gikk nesten 3 mnd. etterpå før vi klarte å bli enige om et navn som passet. hehe. Stakkaren het bare "Knerten" nesten helt frem til dåpen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...