Gå til innhold

Noen som har født i uke 24 hvor det har gått bra med den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min "stesønn" er født i uke 23+2...... han er snart 5 år, å han er akkuratt som andre på sin alder..... men det var 6lange mnd på sykehuset. å mange tunge stunder. ønsker deg iallfall lykke til:)

Håper du kommer med oppdateringer:)

takk for svar:) Det er en liten gutt vi og venter. nå har de tatt av dryppet og det ser ut som det går fint foreløpig så vi krysser bare fingre og tær for at han klamrer seg fast der inne:D

• 2 uker senere...

Knerten er i magen enda;) holder ut der inne. Men idag gikk slimproppen og jeg er kjempe bekymret. forrigegang det skjedde gikk det to dager og vannet gikk, så jeg fødte en liten gutt i uke 16... JM som var her idag trodde ikke på meg at slimproppen var gått, fordi det ikke var noe blod??!!! jeg har jo mistet den tidligere og vet jo hvordan det er, jeg hadde ingen blødninger sist heller.. off.. jaja. jeg er jo på sykehuset så om det skjer noe så er jeg iallefall på rett plass. De er veldigflinke her altså.. tror bare det er hun ene.. hun var veldig stresset idag så.... men jeg kniper så godt jeg kan;)

så flott:) du er i uke 26 nå? hold ut til uke 28:) det har så mye å si at du er på sykehus:) lungemodnings sprøyta er veldig bra:) dette går nok fint:) du må holde meg oppdatert:) hadde en vennine som fødte i uke 27 og alt gjekk så fint:)

Annonse

• 4 uker senere...

Min gutt kom ut da jeg var 23+2, og han døde, men jeg hadde tidlig vannavgang i uke 19, så han var inni der en stund uten fostervann og uten muligheter til å styrke lungene sine..

Hvordan gikk det med deg? Ser at innlegget var for en stund siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...