Gå til innhold

Termin 19.september??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 19. september foreløpig. Skal på ultralyd 16 april så får se hva som blir sagt da men.....

Har du begynt å få mage? min har vokst ganske bra ila de to siste ukene her. Nesten bekymret for at det kan være to der hehe....vet ikke når det er normalt at det vises jeg.

Ligger 1 dag etter... foreløpig termin 20. men har ikke vært på UL enda...blir spennende ;o) Formen fin da jenter?? Heldigvis i bra form, ikke noe problemer med jobb og sånn. Blir spennende nå når magen begynner og vokse for fullt! Endelig! Selv er det bare såvidt det viser men regner med at den plutselig strutter ;o) Hadde vært kjekt og holdt kontakten videre. Lykke til videre!

Formen har vært vært fin hittil, men har begynt å få vondt i venstre bein nå! Sikkert en nerve som ligger i klem eller noe sånt...;)

Har egentlig ikke fått så mye mage enda, men synes den har blitt liiiitt større da..;) Gleder meg til den blir stor slik at alle kan se det!:D hehe...

Vi må prøve å holde kontakten videre ja, hadde vært morsomt å se hvordan det går med alle, og om vi får barn samtidig!:)

Annonse

Huff... håper det er forbigående smerter... Men man får jo ta det som kommer. Premien er vel verdt det.. hehe.... Skal til JM for første gang på torsdag. Det blir jo kjempestas. Håper hun finner hjertelyden. Har liksom ikke helt fått følelsen av graviditeten ennå... Har kun vært til førstegangskntrl til lege og han tok bare BT, vekt og blodprøver. Magen har såvidt begynt å vokse, synes bedre på kvelden enn på morgenen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...