Gå til innhold

Dere som ble gravid med prevensjon, hvilken prevensjon brukte dere?

Madamina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte LadyComp, men så hadde vi samleie på en dag med rødt lys (når man kan bli gravid) og han fikk utløsning inni meg. Jeg tok angrepille neste dag. Ca en uke senere hadde vi samleie igjen et par ganger før jeg skulle fått mensen (men da hadde det vært grønt lys lenge)... Så jeg vet ikke jeg... noen forslag til hva som gikk galt?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Nuvaring da jeg ble gravid. Eneste feilen jeg gjorde var å ikke oppbevare dem i kjøleskap før bruk. Men jeg har blitt gravid på trinordiol-pillen også, så det kan være at hormon ikke funker på meg. Prøver spiral nå, så får vi se hvordan det går.

Skrevet

p-piller begge gangene... :( legen min mener jeg er svært fruktbar.... skal ikke på pillen igjen for å si det slik.... blir nok hormonspiral etc..

Skrevet

Jeg bare ble gravid. Jeg slurva ikke med pilla, jeg hadde ikke diarè, jeg spydde ikke eller noe. De fungerte bare ikke. Gikk på Microgynon.

Skrevet

Første gang på Loette p-piller, andre gang på Mercilon p-piller. Valgte kirurgisk abort første gangen, mista i SA andre gangen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ble gravid på p-pillen - Synfase!! Legen min mente dette var veldig sjeldent og nesten ikke gikk an, men ser jo nå at det er maaange i samme situasjon som meg. Hadde heller ikke slurvet, kastet opp eller andre ting som kunne satt den ut av spill, så sjokket var stort her også. Har blitt litt paranoid etter dette og stoler vel ikke sånn 100% på den lenger..

• 4 uker senere...
Skrevet

Ble gravid med kondom.. Hadde oss to ganger på en mnd, og den ene gangen skled den av uten at han merket det, og nå er jeg gravid. Har en 2 åring, og en baby på 5 mnd fra før, så vet ikke hva jeg blir å gjøre.. Vet ikke om jeg har samvittighet til å ta det bort.. Kommer til å bli utrolig tungt om jeg beholder.

Skrevet

Gikk på symfase da jeg ble gravid, 7 uker på vei nå....

Skrevet

Gikk på Yasmin p-piller, men glemte å ta et par dager og traff vel de rette dagene for å glemme de også.

Skrevet

Gikk på p-piller, tror det var trionetta jeg brukte. Forsto ikke helt hvordan det gikk til. Var veldig ung hadde nesten akkurat blitt sammen å ble maniulert av hans familie. Promblemene om aborten er stoore idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...