Gå til innhold

Dere som ble gravid med prevensjon, hvilken prevensjon brukte dere?

Madamina

Anbefalte innlegg

Skrevet

clerazette her...

kansje prøve ut p staven neste gang...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble gravid med p-piller...husker ikke navnet, den som erstattet trionetta

Skrevet

ble gravid med 4 ungen med kondom(som ikke sprakk) og minipillen.har nå 5 unger og skal ta abort med nr.6.

Skrevet

jeg ble gavid i fjor med spiral,(type kobber),valgte og beholde barnet men fikk missed abortion. i år ble jeg gravid med cerazette,selvom jeg ikke har katet opp eller hatt diare.etter dette barnet,kommer jeg til å sterilisere meg:)

Skrevet

Ble gravid mens jeg hadde levonova hormonspiralen.

Skrevet

Jasmin her også, og dette er 3 gangen jeg ar gravid på jasmin, men kun med samme mann da, og det er jo litt rart.

tror det blir spiral etter fødselen!

Skrevet

Ble gravid på loette en gang og trionetta en gang. Tok abort begge gangene!

Skrevet

Jeg ble gravid med trionetta første gang og med mercilon nå. Første gangen hadde jeg en del problemer med magen pga allergi, denne gangen skjønner jeg ikke hvordan det kunne skje :s

Skrevet

P-Sprøyte her (Depo Provera). Tok en test samme dag som jeg fikk satt sprøyten på hs. 1mnd senere er nr 2 på vei, og har bare hatt sex en eneste gang i mellomtiden.. Dårlig opplegg

• 2 uker senere...
Skrevet

P-ring,....

Skrevet

Jeg brukte Pearly, og var flink og hadde bare sex på "grønne" dager... har skrevet klagemail til produsenten og skal sende inn Pearlyen til de for å finne ut hva som gikk galt.

Men, etter litt diskusjon har vi bestemt oss for å beholde barnet og er nå ganske glade for at det gikk "galt"...

Skrevet

P-piller. Kom som et sjokk da jeg trodde at det ikke kunne skje mens man brukte det.

Skrevet

Det skal sies at jeg beholdt selvfølgelig babyen. Selv om sjokket var stort, ble vi overlykkelig. Han er det beste som kunne ha skjedd oss! Denne gangen brukte vi ingenting, hadde håpet på å bli gravide da vi ble det.

• 1 måned senere...
Skrevet

p-stav og plaster. Plasteret faller av og henger seg fast i klær og laken, ikke noe å anbfale.

Skrevet

Ladycomp. Hadde to eggløsninger i en syklus. Jeg fikk beskjed i displayet om den ene, men ikke den andre. Og vips så var tulla et faktum :-) Jeg klaget til produsenten og fikk pengene tilbake.

Skrevet

jeg har også blitt gravid på loette p piller!!!!!!søren assa!!!!har en datter på 4 år og en på 5 mnder så jeg er litt frustrert nå!!!trodde det var trygt jeg!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Gikk på p-piller da jeg ble gravid. Loette..

hadde tatt de i ja.. 4 år.. åså! bam! barn i magen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Loette p-piller.

Wow, ser det er mange som har blitt gravide på disse! *sjokkert*

Dette er de eneste p-pillene jeg har tålt, men må tydeligvis vurdere andre prevansjonsmidler.

Skrevet

Første gang med p plaster og andre gang med p pilla som erstattet trionetta

Skrevet

Er gravid må på Cerazette. Den funket som bare det i et år, merket ikke noe bivirkninger, ingen mens, ingen blødninger, bare fryd og gammen. Så i august begynte jeg å småblø, alt fra litt farget utflod til mer mens lignende saker. Og i oktober ble jeg da tydeligvis gravid. Da hadde jeg allerede time for å få spiral istedet, men -too late :(

Jeg har tidligere blitt gravid med kobberspiral, dvs jeg trodde jeg hadde kobberspiral. Men den hadde på mystisk vis forsvunnet av seg selv, de lette og lette, men fant ingen. Det er nå fem år siden, så det antas at den forsvant i forbindelse med en eller annen mens... Var liksom redd det skulle komme krypende en spiral ut av skuldra mi eller noe en stund men...

Spøk til side, ikke lett dette med prevensjon nei :( Sølibat er dessverre også et dårlig alternativ... Hvis jeg velger å få barnet mitt nå kommer jeg til å sterilisere meg etter fødselen!!!!

Skrevet

Microgynon... tatt alle til punkt og prikke... mer nøye enn noen gang... ingen oppkast.. ikke noe diare.. som jeg kan huske..nesten 9 uker på vei før jeg oppdaget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...