Madamina Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Sprakk kondomet, gikk det mer enn 32 timer mellom pillene, eller var der oppkast/diare mens du gikk på pille? Lurer på hvilke preventiver jeg skal bruke etter dette barnet, for vil kun ha 2. Vil ikke be mannen kastrere seg heller, selv om han synes det er ok. Skjønner at en del er blitt gravide tross ansvarlig bruk av prevensjon, og blir litt paranoid av det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Vi brukte kondom og nei det sprakk ikke, derfor kom graviditeten som et sjokk
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 å be mannen kastrere seg hadde vært litt ille han trenger da ikke fjerne hele utstyret.... :-) Regner med at du mente sterilisere seg.
Madamina Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Kremt... Pinlig. Selvsagt sterilisering. Både hans far og bror har klippet lederne.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har blitt gravid på loette, trionetta, Diane og p-plaster :-( Legen mente det var sjeldent, men at jeg er en av de som p-piller ikke funker på :-( Så neste gang blir det spiral. Legen kunne ikke garantere noe, men verdt å prøve. Det eller bli nonne.
Hilde_85 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 loette p-piller. hadde ikke kasta opp noe, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at jeg må ha hatt løs mage eller noe.....
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Ble gravid to ganger på loette, ser det er flere.... Så sikkert ikke til å anbefale
fjæra Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 gravid med spiral, kom som et sjokk, men er greit nå. Er ca 6 uker på vei, og håper at barnet holder seg der det er.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 ble gravid på cerazette, minipiller... kom som et sjokk gitt, men en veldig koselig overraskelse :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 hopp av i svingen her, men det hjelperr faen så lite når han sier "hopp" i det jeg er i full fart ned:-) Gleder oss til attpåklatten;-)
hansine_ Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 jasmin piller gikk jeg på.. tok alle til rett tid, hadde ikke oppkast eller noe.. er vel blandt den 1% som står på pakka da hehe..
Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 ppillen microgynon. jeg tok alle kl 18, men en dag tok jeg den kl 19. vet ikke om dte var derfor jeg ble gravid da:P så da får vi et lite ppillebarn
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Cerazette, minipille og en mnd med p-sprøyte. Merket ikke noe før jeg var ca 8uker på vei pga bivirkninger av psprøyten kan være at mens forvinner og noen gravid bivirkninger. Har du en mistanke, sjekk det ut. Du som kjenner kroppen din best. Jeg var 16. Hadde fast forhold å alt slikt. Tok kirurgisk abort. Hadde det barnet vokst opp hadde det ikke fått noe bra liv tror jeg. Jeg var aldeles ikke klar for å forstå hvor mye en må gi ett barn, self kjærlighet er det viktigste, men ikke bare det. Angrer ofte, men er også glad for at jeg gjorde det! Har nå verdens beste samboer å vi har prøvd siden i høst å bli gravide. Håper det går bra snart å at ingenting ble ødelagt når jeg tok det vekk. Aldri vært på noen samtale eller sjekk etter det. tok ca 3 uker etter jeg hadde vært hos legen og sagt klart ifra hva jeg ville før den endelige aborten skjedde. Jeg bor innenfor HelseVest
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 kondom.. hele tida utenom den ENE gangen da vi var fulle og gale... (P bursdagen til sambo av alle ting..) Trodde i tillegg at det var en såkalt "sikker" periode...
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Ble gravid med Jasmin p-piller...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #17 Skrevet 25. mai 2008 ble også gravid med jasmin p-piller... har ei venninne som nettopp ble mamma, hun også gravid med jasmin. så tror jeg skal satse på noe annet senere...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #18 Skrevet 25. mai 2008 microgynon.. glemte en lørdag.. men trodde ikke en pille i "sikker" periode skulle ha utslag.... aldri skjedd før... hehe.. men så skjedde det...
zomg!! Skrevet 25. mai 2008 #19 Skrevet 25. mai 2008 jeg gikk på jasmin piller.. tok med en margin på 3-4 timer, men tok hver dag! er vel blandt den 1% som står på pakka jeg å da..
Squirrel79 Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Microgynon her. Har gått på den i 8 år, og tatt pilla hver dag. Men det har nok variert littegrann fra dag til dag. Men det har det gjort de siste årene også. Men jeg har tatt den innenfor 2-3 timer. Men det gikk skeis denne gangen. Kan selvfølgelig ha hatt løs mage i perioden, men husker ikke noe spesifikt. Var ikke planlagt dette... Og samboer har tatt det værre enn meg. Har noen samtaler om hva vi gjør i vente...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #21 Skrevet 27. mai 2008 To ganger på p-pillen marvelon. Så nå er det stengt der inne:-). En gang for 11år siden og i fjord vår så nå har vi ei tulle på snart 6mnd:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #22 Skrevet 26. juni 2008 Såg noen som var litt skeptisk til Loette, men jeg tror det er veldig individuelt om de virker eller ikke. Jeg har gått på det i 1 /2 år og ikke blitt gravid -selv om det har hendt at jeg har slurvet med de og ikke tatt hver dag. Jeg synes de fungerer veldig bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå