umpa lumpa Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Noen som har en god oppskrift på smoothie??
Hikken Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er en av de som ikke kan fordra yoghurt i smoothien, så bruker bare frosne bær og appelsinjuice. En stooor håndfull frosne jordbær og ananas og 2 dl juice er min favoritt :-) Enkelt og greit :-)
Mamma med to søte små Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker frosne bær, her i huset er jordbær som er favoritten. En halv banan, noen skjeer med naturell yoghurt. Eplejuice.
Zikosu og William Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 laget en god idag...en liten boks ananas,fire spiseskjeer blåbær og to vaniljestang... går veldig mye i bare frukt og bær ellers da...bare å prøve seg frem...
PiaL Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 banan, ananas, eventuelt mango og jordbær. Og litt eple/mango juice eller bare eplejuice. Det er veldig viktig at ananasen er fersk og ikke hermetisk, det blir to vidt forskjellige ting. Også bør frukten være moden, slik at smoothien ikke blir sur! Jeg bruker stort sett det jeg har av disse fire ingred. ellers bruker jeg frossen smoothieblanding. Men når du bruker fersk frukt blir det absolutt best, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå