Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hvilket er finest, og hva passer best med ida? Passer brage med ida?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Alt passer med Ida, Brage passer best Til Ida ville jeg valgt Sondre av de to for å unngå å høres ut som Tri smi kinisire Det var bedre å si for å si det sånn...
prebs Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Begge er fine, men jeg holder Sondre først! Begge passer bra til Ida. Brage har jeg aldri likt, vet ikke hvorfor, men det passer jo også til Ida. Men, altså: Jeg ville tatt Sondre:-))
<3 lykkeliten <3 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Sondre helt klart. Når vi skulle ha tredjemann ville jeg at han skulle hete Sindre, men bf ville bruke Sondre. Når gutten ble født var det helt klart en Sondre og det har vi aldri angret på. Nydelig gutt med et nydelig navn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Sondre er finest:D Liker det veldig godt:)
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker sindre best.. Har lyst til å kalle sønn nr 2 det..men det er uaktuelt for sambo;) Men sondre er han litt mer på gli på.. begge navn er fine og greie.. Brage har jeg aldri likt, uten noen begrunnelse for det;) Men det passer med ida da. Sondre passer bedre med ida enn sindre..
mamsemums <3 Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Av Sindre og Sondre synes jeg SINDRE er finest ..Sikkert fordi jeg har en X som heter Sindre, som jeg er kjempe glad i! Å at jeg vet av en annen som heter Sondre som jeg ikke liker
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Ida er fint! Sondre er mye varmere enn Sindre.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Sondre er mye finere! Synes de to navnene er ganske ulike selv om de bare skiller en bokstav. Brage er også et pent navn. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå