Gå til innhold

Flere som synes det er nervepirrende å gå på do???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg gjorde det i begynnelsen men nå de siste ukene har jeg begynt å slappe av mer. Jeg hadde en SA i uke 7 i januar, og nå er jeg snart i uke 10:) Jeg tenkte på det hele tiden i begynnelsen og var redd at jeg skulle stresse opp fostret så jeg måtte bare stoppe. Tenkte mere sån, skjer det så skjer det, er ikke mye man kan gjøre med det likevel.

Jeg ser også på papiret hver gang jeg er på do... :/

Har liksom av og til følelsen av at det er kommet blod, men det er jo bare litt utflod hver gang..

Mistet i SA da jeg var 23+2 sist, men jeg er ikke så nervøs og bekymret som jeg trodde jeg kom til å bli. :)

Annonse

Helt enig i at det er nervpirrende. Har mistet i SA to ganger det siste året, begge ble oppdaget først i uke 10. Og selvom jeg nå har hatt mange positive tegn (uteblitt mens, 2 positive tester, litt småkvalm før måltider, trøtter enn vanlig, større og ømme bryster) denne gangen, tørr jeg nesten ikke tro det. Pga. de tidliger SA'ene fikk jeg lov å komme på tidlig UL, så var der fredag. Jeg hadde forventet å se hjertet slå (er 6+2 i dag), men det var litt vanskeig å se (noe som visstnok er normalt så tidlig hos enkelte), fostersekkn så hun, og hun mistenkte positivt svar, men jeg måtte ta en blodprøve for å påvise HCG-verdiene. Og jeg som hadde vært SÅ nervøs for UL'en, så måtte jeg likevel vent til i dag med å få svar... Jeg testet positivt første gang tirsdag 18. mars, og fordi jeg visste jeg skulle få en tidlig UL, så ville jeg vente med å si noe til samboeren min for å heller overraske han med bekereftede positive svar fra legen. Kjøpe han en bok, en body og en liten smokk å pakke det sammen md UL-bilde av den lille spiren vår. Men når jeg måtte tilbake i dag, så klarte jeg ikke bære det alene lenger. På fredag var HCG-verdien på 1800, og i dag var de på 2700, -så da kan jeg vel så smått begynne å tro :o)

Jeg synes det er skummelt å gå på do. Vil ikke gå på do om det ikke er strengt talt nødvendig. Har opplevd mange SA i disse ukene her.. Samtidig som jeg må på do å sjekke bare for å bekrefte at jeg er gravid fortsatt. Smågal.. %)

Har egentlig ikke vert redd for å gå på do tidligere.. Men i natt drømte jeg at blodet rant.. så når jeg gikk på do i dag tidlig så turde jeg ikke så på papiret i det heletatt.. men heldigvis ikke noe blod i dag :)

tror kanskje jeg kommer til å vere mere nervøs i uke 9 siden det var da jeg mista sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...