Gå til innhold

Har passert 8 uker, lov å begynne og håpe??

Sunnybeach4gull :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :-)

Er gravid for niende gang, ingen fullgåtte svangerskap imellom så ikke så lett å tenke positivt.

Igår passerte jeg 8 uker og har fortsatt ikke tegn til blødning, men derimot masse symptomer (kvalme, oppkast, svimmel, ømme pupper, hyppig vannlating, hodepine, vondt i bekkenet, trøtt og mye strekking på sidene)

Skal på ultralyd til uken, men kanskje det er lov å la et lite håp blusse opp?

Gruer som en idiot til ul, for hvor mange ganger har man ikke klatret opp i stolen der og fått grusomme nyheter :-(

Noen med lignende erfaringer og noen godord og si? :-)

Lykke til alle sammen, håper dere har det bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Har heller ikke særlig mange gode opplevelser for ultralyder......

Hvis du har sterke symptomer på graviditeten pleier det å være et godt tegn=) Klart du har lov til å håpe!!

Spenennde med ul til uka! Lykke til=)

Skrevet

huff, skjønner hva du mener...husker sist jeg skulle på ultralyd- det ble bare sånn at jeg rekna med utskrapning, så hadde liksom ordna meg fri på jobb...men da hun sa: her er det et hjerte som banker..ble jeg helt satt ut...og siden har hjerte slått hver ultralyd.:)Går du på medisiner e.l??

Skrevet

Jeg hadde laparascopi ifjor der de fjernet de store cystene som jeg hadde i begge eggstokker +svangerskapet utenfor livmoren, men etter utredningen fant de ikke noe galt med meg i det hele tatt :-) Noe som selvfølgelig er bra, men synd at de ikke vet hvorfor jeg mister gang på gang. Heldigvis har jeg ingen problem med å bli gravid, noe jeg er svært takknemlig for :-)

Oij, det hørtes virkelig ut som en artig overraskelse!!! :-)

Kanskje man skal tro det verste og håpe på det beste! Har jo lyst å tenke positivt, men allikevell også være forberedt på hva som kan skje!

Kommer til å bli svært tungt visst denne gangen også går galt, særlig når alt virker så bra med masse symptomer og null blod!

Men leste en plass at jeg har 0-5 % sjanse for at dette skal gå bra? Siden jeg ikke har noen fullgåtte svangerskap er visst sjansene små for at det skal gå for hver gang vi prøver :-(

Dere er alle svært sterke kvinner som jeg beundrer for at dere holder motet oppe og er tøffe nok til å klare å fortsette å lage barn selv om det går galt.

Lykke til alle sammen, håper det kommer til å gå bra for oss alle!!!

Positive tanker :-)

Skrevet

Ja dette høres lovende ut :-) krysser og krysser for deg!

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...