Gå til innhold

video om befruktning og svangerskap

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg så et program på tv(kan ikke huske om det var NRK eller tv2) Som tok for seg graviditeten fra befruktningen til babyen var født..

Dette var en interessant video som min kjære har veldig lyst å se, men jeg kan ikke finne noen videoer om dette på nett.. Kanskje jeg bare søker på feil?

Er det noen av dere som vet om noe sånt? hvor man kan finne og hva man kan søke på?

Jeg tenker ikke kun på fødsel altså.. :)

Takk for svar på forhånd!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137280161-video-om-befruktning-og-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Var det ikke den fra bbc som gikk på tv2 eller var det tvnorge ifjor engang? Gikk over 2 deler og fulgte et par helt fra begynnelsen til fødsel? :-)

Jeg kunne og tenkt meg å se den igjen, så håper at noen finner den og kan gi linken til oss andre :-) Kanskje den er på youtube, Isohunt eller Thepiratebay? :-) Det skal man ikke se bortifra!

Annonse

Hei!! Jeg var så lur og ta opp programmet som gikk på tv2. Har sett det flere ganger. Så jeg tror at det helt sikkert skal ligge i TV2 arkivet på nettsiden deres, der du kan betale en viss sum som å se på programmene deres..

Håper du får det til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...