lita78ღ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 jeg skal starte sprøyter på dag 2 etter mensstart (har kort regime uten spray). På ettermiddagen i går kom det en del rød/rosa utflod (har hatt et par dager med spotting forut for det også. Helt vanlig..), men det var først i dag jeg blødde skikkelig. Bør jeg regne i dag som dag 1?? eller i går? Vanligvis skjer dette på samme dag hos meg, så har ikke vært noe problem før. Hva ville dere gjort?
Fablefant✿ Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Regn dagen med blødning som dag 1 du! Spotting regnes ikke som mens, så vidt jeg vet! Lykke til med spraying!
lita78ღ Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 ja første dag med blødning er dag 1, men bør jeg regne den lille blødningen i går som blødning? Vanligvis så går spottingen over til en liten blødning som forteller meg at nå kommer det snart mer. Det skjedde også nå, men dessverre på to forskjellige dager.. Hmmm. det er kanskje ikke så jævli nøye heller. Tror jeg starter sprøytene i morra jeg:-)
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Om du starter med sprøyter på 'tvil' dag 2 eller 3 dag går nok fint skal du se. Har kjørt kort regime selv tidligere - sprøyte start dag 2-3 etter blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå