RaPe Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg jakter på et guttenavn som ikke er for spesielt, men som heller ikke ligger på topp-lista. I kategorien Jørn, Ørjan, Roar, Gjermund, Halvor, Steinar.....hvis dere skjønner... Jeg innbiller meg at det skal finnes et navn som er litt "glemt", og som jeg faller for... Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hva med: Erling Jens Audun Ola Espen Johan Peder Bjørnar Steinar Olav Halvard Trygve Jostein Anders Hans Petter Karsten Einar Torstein Øystein Harald Ove Lars Stian Atle Roger Ådne Henning Eivind Morten Noen som falt i smak, eller bommet jeg her??
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Asgeir Aslak Vegard Vebjørn Håvard Harald Øystein Øyvind Peder Sigve Olve Ådne
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Severin Tallak Bård Sølve Magnar Gudmund Åsmund Amund Torleik Ståle
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Det er mange fine litt glemte navn. Her er noen jeg liker: Steinar Trond Egil John Arvid Runar Anders Steven Ian Geir Eilif Kai Tore Øyvind Peder Edvard Rolf
RaPe Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Takk for mange svar. Mange greie navn her, men de jeg liker best er liksom tatt av folk rundt meg, enten slektninger eller folk i bygda. Bor på en liten plass, og vil helst ikke ha et navn som andre også har... Men dere har skjønt "temaet"!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Lars Petter Erik Morten Øyvind Øystein Åsmund Amund Vemund Mikkel Anders Ola Ole Ivar Iver Vebjørn Bjørnar Dag
morijuni Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Olaf / Olav. Veldig fint synes jeg.. Gammelt navn som var vanlig før i tiden..
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Hva med Jarl, Erling, Einar, Torbjørn, Even, Sindre, Øystein, Ragnar, Runar, Torgeir, Torstein, Arne?
Koala *g07* Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Gudmund, Ellef, Magne, Simon, Torger, Vebjørn, Jon..
megc Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker vanlige navn som ikke er kjedelige... da tenker jeg: - Rasmus - Evert - Johan - Eivind - Even - Niklas - Nikolai - Severin - Heljar - Jens - Hans - Olai Hvordan ligger jeg an?? Er jeg på bærtur eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå