Gå til innhold

Stratosen..Nattinatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en kjøper på bilen vår nå..får vi solgt den??

Får jeg jobben jeg har søkt på her i bygda??

Får vi kjøpt "drømme" bilen før sommeren??

F. 200178

Han 261272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en god følelse på at dere får solgt bilen...

Litt usikker på den jobben, er det en jobb du gjerne vil ha? føler nemlig at du er litt usikker selv....

Hva er en drømmebil:) hihi,..føler at d kan bli ny bil rundt juni/juli...

Masse lykke til:)

Skrevet

Så flott det med bilen!!

Jeg har to jobber jeg har søkt på forstår du!! Den ene er et lite stykke unna som gjør at jeg må pendle!!

Den andre er her i bygda..håper mest på at jeg får den her vi bor, samtidig som de arbeidsoppgavene på den andre jobben passer jeg midt i blinken!!

Ser du noe mer rundt det med jobbsituasjon nå?? Er som sagt usikker på om jeg evt vil ta den jobben et stykke unna, nettopp pga pendling..

Drømmebil ja..hehe...det er en bil hvor vi greit får plass til alle 5 og som kan dra campingvogna vår!:)

Skrevet

oki...

fikk ikke helt tak på den jobben skjønner du men da skjønner jeg litt mer...

for jeg kjenner også at du føler at den andre jobben du må pendle til passer bedre til deg, for d føler jeg også...

Klarer ikke å få helt tak på om du får jobben eller ikke...føler nesten at du får den andre jobben du må pendle til for jeg føler deg veldig usikker i jobbsammenheng..viss du skjønner....

Tror d ordner seg med ny bil:)

Skrevet

Ja akkurat ja...:)

Dette blir veldig spennende...Hadde jo vært det beste om jeg fikk tilbud om begge jobbene da..så kan jeg velge:)

Den jobben her i bygda har jeg ikke noe spesielt kjennskap til annet enn at det har litt med utdannelsen min å gjøre...den jobben jeg må pendle til har jeg utdannelse til å gjennomføre...

Skrevet

*opp*

Skrevet

*opp igjen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...