Gå til innhold

Føler meg bare feit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 26+1, og har fått en mage. Ser den selv, men gjør andre det? Ettersom jeg er overvektig, tror jeg at andre bare synes jeg har lagt på meg ytteligere rundt magen. Huff... Andre som også har det sånn, eller synes det godt at dere er gravide?

Var overvektig med nr 1 også, men da syntes det bedre. Har ikke hatt behov fo å gå i mammaklæ enda, da svangerskapet har vært litt trøbblete med kvalme etc, som har gjort at jeg har gått ned i vekt. (noe positivt med kvalme da.... ;o) ) Bruker samme klær som før jeg ble gravid. Er det med på å "skjule" graviditeten?

Måtte bare lufte frustrasjonen litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har litt den samme følelsen.....de som ikke vet at jeg er gravid, tror nok bare at det har lagt seg litt ekstra undt magen. Har stort sett gått med vanlige klær, men har nettopp begynt m mammabukse. For bukse som går rett over magen er ubehagelig.

Mange dfinerer jo magen med belte eller empire-liv på toppene, slik at folk ser at det er gravidemage! Jeg har noen topper med empire-snitt, og da føler jeg at jeg ser mer gravid enn feit ut

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Tror nok at vanlige klær er med på å skjule magen ja... Ser det veldig godt selv når jeg bruker vanlig treningsbukse at magen forsvinner litt og at jeg ser mere feit ut!

I tillegg så er det stor betydning for hvordan overdel jeg bruker. Har jeg på meg store gensrer ser jeg gedigen ut, men tar jeg på noe som følger magen ser man veldig godt at det er en gravidmage der :-)

Skrevet

Jeg vil bare si noen råd: Prøv å tenk positivt. Du er flott, spør mannen/samboeren/kjæresten hva han synes om deg. Håper du får samme svar som jeg, for min er fantastisk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...