Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg i gang igjen. Skal på 3. forsøk i uke 20. Enda en stund til, men nå er det konkret. Er vel mer spent denne gangen, ettersom jeg ble gravid sist, men det ville ikke sitte. Men det viste at jeg faktisk har en sjanse! Og denne gangen håper jeg det blir flere "frø" så jeg har flere muligheter. Blir jo spennende å se om alternativ behandling har virket, det skulle jo stimulere ovariene mine....Den som venter, får se.

Ett år i mai siden første gang. Og selv om det er mye styr og rare tanker kan jeg bare ikke unngå et lite `jippi`

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra da at du snart er i gang igjen. :) hva slags alternativ behandling har du gjort da?

Skrevet

Så bra:) Lykke til!!

Hva slags alternative medisine har du gjort? Jeg venter og vurderer tredje forsøk ;) kunne kanskje prøvd din altenative behandling??

Skrevet

Jeg gikk til fotsoneterapi for å påvirke turnusen som gjerne har vært på 2-4 mnd. Nå er den veldig regelmessig. Og så kvantemedisin. Altså, jeg vet jo ikke om det virker, men jeg prøvde det gjerne. Skulle også virke på evt candidasopp som sitter på alle slimhinner i kroppen. Håper det vil påvirke livmora positivt. Men det må jeg si; etter disse behandlinger har jeg ikke vært tett i nesa i det hele tatt, noe jeg var til stadighet før.

Så jeg `tror` det også kan gjøre godt på livmorsslimhinna også. Tro kan flytte fjell.... Men det er dette som også skal ha stimulert ovariene og evt blokkeringer i kroppen. Det kan være verdt et forsøk:-)

Skrevet

Søk ordet på nettet. Det står det om både mennesker som mener å ha fått god hjelp av det, og om folk (leger) som ikke tror på det.....

Jeg tror på det, skal ha èn behandling til mot candida før jeg setter i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...