selfangerkjerringa Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei på deg her er jeg Blekkulf det er meg jeg liker å svømme la tankene strømme jeg svømmer og drømmer mens jeg synger en sang blant fisker og tang Ryggsvømming i sivet ja dette er livet hei, hurra, jeg har det bra hipp hurra (?) jeg er så gla...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hei på deg, her er jeg, Blekkulf det er meg. Jeg liker å svømme, la tankene strømme. Jeg svømmer og drømmer mens jeg synger en sang for fisker og tang. Rygg-svømming i sivet, ja, dette er livet!. Tra-la-la, jeg har det bra. Hipp hurra, jeg er så glad! Hei på deg, her er jeg, Blekkulf det er meg. Jeg liker å svømme, la tankene strømme. Jeg svømmer og drømmer mens jeg synger en sang for fisker og tang. Solstrålene kiler, jeg ler og jeg smiler. He-he-he nå må jeg le! Ho-ho-ho, det var jeg som lo!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Haha, husker jeg var med i en sånn blekkulf klubb jeg, noe miljøgreier.. Var det ikke blekkulf som hadde noe med de miljø detektivene å gjøre også? Vi miljødetektiver må passe på for fremtiden begynner nå Vær på plass der det skjer med kart og kompass og forstørelsesglass....
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg var medlem i Blekkulfs Miljødetektiver (barneklubben til Naturvernforbundet) da jeg var liten;) Husker spesielt godt Pelle Reke, Rokke-Rolf og haien Haiald:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå