heiky Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Gynekologen min fortellte at jeg hadde en god del cyster på eggstokkene og at det kunne gjøre det til at det kanskje kunne bli vanskelig å bli gravid. Siden jeg var over 30 år, sa han at hvis jeg hadde tenkt å ha barn, var det lurt å ikke vente særlig lenge med å forsøke siden det kanskje kunne ta tid for meg å få det til. Han ga meg Diane p-piller da dette kunne hjelpe å "avta cyste mengden" og gjøre det lettere å bli gravid etter jeg sluttet med pillene. Utover dette spurte han ikke så mye mer. Så jeg lurer da på, har jeg pco? Må ellers bare si, kanskje er det flaks, eller så hjalp Diane tablettene, for de funket på meg, 2 ganger!
2prinsesserogbim Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Ved PCO så har en mange små væskefylte blærer... veldig små cyster.. har nett fått bekrefta mine mistanker om PCO, leste litt på nettet og fant ut at eg hadde alle symptomene på da, men blei alikevel lei meg da.. men har ei jente på snart 21 mnd. var hos gyn fredag før påsken, og da de såg eggstokkene mine var det ingen tvil. eggstokkene var også forstørra. Har også vert plaget med større cyster på eggstokkene det siste halvåret som eg vet om vertfall. skal tilbake om en mnd på kontroll 16 april og om tilstanden min er den samme eller verre så skal de operere meg(uten snitt operasjon) og da skulle det visst bli lettere for meg å bli gravid. Gyn sa eg kunne fortsette å prøve, men at det ville bli veldig vanskeli for meg akkurat nå, håper de opererer eller at eg kan få pergo. Vil veldig gjerne gi jenta mi ein lillebror eller storesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå