Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Dette er absolutt en historie verdt å lese. Hvor mange er vi vel ikke som har opplevd akkurat dette han beskriver? Vi søker råd om vaksiner, virkning og bivirkning, men "ingen" kan liksom svare. http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=1&flag=1&ban=1&id=550 Mvh
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Linken kommer ikke igjennom, men pga opphold mellom den siste nullen og 5 tallet...=) La den i overskriften jeg da og håper den blir rett da, har opplevd dette før ang linker=)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Den gikk ikke den heller, men bare pass på at det ikke er noe mellomrom i linken. http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=1&flag=1&ban=1&id=550
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Bare hyggelig, hadde en annen situasjon hvor en link ikke ble som han skulle som endte med hundre og ørtifjørti linker tilslutt hehe=)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Må innrømme at jeg ble skuffet da jeg oppdaget at svaret er å finne på den høyst offentlige Felleskatalogen, trodde historien dreide seg om at myndighetene hadde noe de ville skjule el.l. Men så var det bare snakk om at vedkommende hadde møtt på tre personer som var litt dårlige til å lete på internett. Men, hva var det alle foreldre burde gjøre?
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Hehe....gud så inntørket noen anonyme virkelige er. Tror du dette er alles historie? Dette er en, og mener du at det skal være så vanskelig å finne et svar? At fhi ikke vet hva medisiner inneholder? Nei, vet du hva......det er da på høy tid at disse distansene får en oversikt selv og kan svare for seg uansett hvor mye nett det er . Hvis du går på en databutikk og skal reparere noe på pc din, så aksepterer man vel ikke å løpe byn rundt for å vite hva feilen??? At ingen databutikker vet hva de skal si eller svare....NEI anonym, begyn å tenk litt med hode ditt!!!
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Anonym: De burde grave seg ned, akkurat som du!!! Faen, hvor tjukk i huet går det an å bli????? Stikk et annet sted hvis du er ute etter kvalm. Dette er et forum for vaksinespørsmål. Enten så tar du informasjonen her inne som en hjelp i vaksinejungelen, eller så stikker du å bruker anonymknappen ditt et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Hjelpe meg så uforskammet og ubehagelig du er! Håper du ikke er sånn i virkeligheten. Jeg skjønte ikke hva det var du mente alle foreldre burde gjøre. Ringe rundt til alle mulige instanser for å sjekke om alle kunne ramse opp innholdet i medisiner og vaksiner utenat? Eller burde vi lese felleskatalogen? Eller noe annet? Kan du svare på dette spørsmålet uten å slenge spydigheter?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 vet jo ikke hva de andre mener med det de skriver....men jeg tenker iallefall at det ofte er vanskelig å lese innholdet i fellsekatalogen både med og uten medisinsk kompetanse.....for eks er RA-27/3 en benevnelse for bruk av cellelinjer fra abortert fostervev i vaksiner......ikke så mange som gidder å sette seg inn i disse termene....og jeg skjønner jo at helsevesen ansatte ikke har mulighet til å søke all denne kunnskapen selv....eller at man for eks ikke vet hva et stoff gjør i en menneskekropp bare fordi man kjenner navnet på substansen.....personlig ser jeg en fordel i at helsepersonell oppsøker denne kunnskapen selv.....da tilliten svekkes dersom man ikke har noen kjennskap i det hele tatt med tanke på innhold.....dette innbærer selvsagt ikke at sykepleiere, leger eller andre innen helsevesenet skal sløse vekk all sin tid på å oppdatere seg med tanke på kjemi og terminologi til det pinlige.....men litt er likevel å forvente i mine øyne...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Anonym___________Er du litt sånn som hunden? Forstår et og annet ord i en hel setning? Men greit jeg skal ta forklaring for dummies varianten: Det alle foreldre burde gjøre er: søke informasjon om vaksiner, hva de inneholder, hvilke bivirkninger de gir og hvilke senskader de gir/kan gi. Altså det motsatte av det brorparten av foreldre gjør_______tar i mot vaksine fordi hs sier de anbefaler det og at ungen din blir syk hvis du ikke gjør det. Og at hs serverer fhi`s "versjon". Skjønte du det nå?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 gangster-hippie: Takk for hjelpa, det er som jeg skulle sagt det selv........om jeg hadde vært like flink til å ordlegge meg hehe.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Takks kal du ha. Du klarte det nesten, men ikke helt. Er det ikke mulig for deg å si NOE uten å være så utrolig uforskammet og ekkel? Enten du tror det eller ikke var det faktisk ganske uklart hva det var du ville si i det første innlegget ditt. Jeg har hundrevis av studipoeng, men skjønte det likevel ikke. Det må da være mulig å svare på spørsmålet uten å spy ut edder og galle? Ikke rart vaksinemotstandere blir sett på som en merkelig liten sekt, når dere er så agressive og uprofesjonelle.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 heyyyy.. nå får du rulle inn puppene litt her anonym:-) ikke prøv deg på agressivtendenser heller:-) Jeg personlig mener at du må være litt dum hvis du ikke forstår det som var meningen med innlegget:-) Ikke rart at folk klikker i vinklel her inne vet du... At du smykker deg med studiepoeng forstår ikke jeg helt hva har med vaksineinformasjon å gjøre:-)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 ....jeg har også hundrevis av studiepoeng.....og klarte tiltross for denne "bakgrunnsstøyen" fint å skjønne hva hun mente..... i min verden appelerer sekter til mennesker som er ute av stand til å tenke selv.....mens sannheten synes å mangle glidemiddel når den skal inn....det er ikke så nøye om du anonym synes mennesker som tar egne valg er aggresive......småborgelig akademiker spirer som eksponerer seg med hovmod og rettskrivningsfakter er vel så langt ute av denne konteksten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå