Gå til innhold

Tvillingtreff nr 6 Oslo/Akershus, 8. april

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der jenter!

Takker igjen for et hyggelig treff på tirsdagen. 6 stk ble vi som spiste på Hard Rock Café. Stemningen var like god som vanlig og alle var fornøyde med at det også her var fri påfyll på brusen (så det gikk ned mengder med PepsiMax:)).

Neste treff er foreslått til tirsdag 8. april kl 12.00. Sted er enda ikke avgjort da Brasseri 45 som vi tenkt på ikke åpner før kl 15. Så her er det bare å komme med forslag på steder som ligger i området mellom Oslo S og Nationaltheateret.

Som vanlig så teller forhåpentligvis noen opp dem som ønsker å komme, et par dager i forkant, og bestiller bord

Til dem som ikke vært med tidligere: Hiv dere med! Vi er en uformell gjeng som småprater og utbytter erfaringer over en lunsj. Til nå har det hvert kjempehyggelig hver gang og kan ikke tenke meg at det blir annerledes denne gangen. Og hvis det er noen som allerede har fått sine små og som føler for å møte oss med mage så er dere hjertelig velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sefølgelig med! Et av høydepunktene dette... Anbefales på det varmeste til de som ikke har vært med tidligere!

Skal forsøke komme med forslag til restaurant..

Skrevet

Denne gangen er jeg med vet jeg :)

Skrevet

Kanskje vi kan spise i kjelleren på Paléet, Karl Johans gt 37. Jeg har ikke vært der på en god stund men de skal ha stor variasjon på mat.

Skrevet

Jeg liker veldig godt spise der... så det er def greit for meg! :)

Skrevet

Arrrrrrrrrrrg............... må dere alltid ha det på tirsdager??? JEG VIL VÆRE MED!!! Men jeg jobber tirsdager. sukk og hulk

Skrevet

Jeg er selvfølgelig med! Kommer ikke på noe lurt sted å være, kreativiteten er dårlig om dagen så det eneste jeg klarer å foreslå er tilbake til Fridays :)

Skrevet

Har kjempelyst til å være med! Hva med Christiania (ovenfor Stortinget) ? Kjempegod mat der! Og stort luftig lokale med plass til langbord eller rundt bord.

Skrevet

Hei Annkimor! Legger nå på minnet at du jobber tirsdager, så skal vi se om vi kan få til en annen dag neste gang. Passer det ellers alle dager? Ikke enkelt å finne en dag som passer alle :( men vi ønsker selvsagt at så mange som mulig skal ha anledning til å komme og håper på å få møte deg snart.

Skrevet

Jeg blir med denne gangen også jeg! Av de foreslåtte stedene stemmer jeg for Christiania - men er med på det meste.

Skrevet

Nei da, er ikke så enkelt! Jobber turnus, men ALLTID tirsdager ;-) Andre vakter er lettere å dytte på, men er legevisitt tirdager, så da må jeg være der. Onsdager har jeg fri da, men da her go gutten min, snart to år, også fri. Men han kan jo være med!

Hadde vært så gøy å se andre tvillingmager :-)

Skrevet

Så lenge de har burger og gratis påfyll er jeg fornøyd! HÅHÅ!

Skrevet

( Er ikke Christiania fryktelig dyrt? Jeg har hvertfall ikke såå god råd - om det overstiger prisene fra fridays eller egon)

Skrevet

http://www.cafechristiania.no/

Her kan dere se lunsj-menyen. smørbrød til 95.-, og masse annet godt opp til 150.-. Hamburger til 165.-. Synes ikke det er så ille, ikke verre enn Fridays og Hard rock, egentlig. Og det er skikkelig nam nam!

Skrevet

Jeg er med neste gang også jeg.

Christiania høres jo greit ut for min del. Siden jeg samkjører med "Venter på nr 2 og 3" regner jeg med at vi finner hvilket som helst sted.... ;)

Skrevet

Jeg er med!! Samme for meg hvor det blir. Tror ikke det er noen andre plasser en "burgerkjedene" som har gratis påfyll av brus,men greit å prøve nye steder synes jeg:-)

Skrevet

hihi. om det ikke er verre så er det jo greit :)

gleder meg hvertfall masse :)

Skrevet

Annikmor!

Kan ikke du sende meg en personlig melding med mobilnr eller mailadresse, så kan jeg ta kontakt med deg når vi skal planlegge dag for neste treff. Vil gjerne ha deg med skjønner du, vi trenger fler nye med litt mindre mage en oss andre, hi, hi ;)

Skrevet

Ser ut som det er flertall for Cafe Christiania så jeg syns vi går for det! Jeg lengter...! :)

Skrevet

Hei,

det ser ut som om det skjærer seg for meg denne tirsdagen.

Phantom-mannen har klart å skaffe avlastning i form av vaskehjelp, og tirsdag kl 12 kommer hun hit for første gang. Da må jeg jo vise henne rundt og fortelle hva vi trenger hjelp med. Dersom dette går kjapt, og hun faktisk kommer presis vil jeg prøve å komme en kort tur noe senere enn dere andre.

Da ringer jeg Venter på nr 2 og 3 for å forhøre meg hvordan dere ligger an i løypen.

Skrevet

Åh, så trist - men godt med hjelp hjemme da. Da får jeg forsøke å finne frem på egen hånd. Eller kanskje "Trude venter tvillinger..." har lyst å sitte på slik at jeg får en kartleser ;)

Skrevet

Skulle bare bekgrefte at jeg blir med i morgen, i tilfelle det skal være opptelling for bestilling av bord!

Skrevet

Dere får kose dere!

Har en 2 åring som må være hjemme fra barnehagen i morgen og hans Kafè-tålmodighet er så godt som lik null......

Håper jeg kan få blitt med neste gang :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne snike meg med en gang til, hvis det er OK?

Er fortsatt litt for aktiv på andre forum til at jeg får skrevet så mye her inne, men titter innom. Vil veldig gjerne bli kjent med andre tvillingmager, og synes det var veldig hyggelig sist.

Skrevet

Hei! Da regner jeg 10 stk - om alle kommer (håper også Phantomet kommer.. du vet vi bruker sitte lenge... hadde vært koselig!)

Jeg har reservert et bord for 10 stk på cafe Christiania, greit å finne frem - ligger til høyre for stortinget. Bygget er liksom litt rundt..

Velkommen - regner med det blir kjempekoselig som sist! Og husk.. om du kommer litt sent - det gjør ingen ting... og vi forstår det veldig godt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...