Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg fant plutselig ut at jeg var gravid 25.03.08( 2 dager foer jeg skulle levere inn oppsigelsen paa jobb). Har hatt bloedninger i over en uke saa legene er usikre paa om jeg naa har min 3 SA, skal paa sjekk til tirsdag:-( Er det noen som vet om det er lang vente tid paa utredning og om det kanskje loenner seg aa gaa privat?? Og hvor mye det koster?

Hilsen ei som fortsatt tenker positivt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, for håpe det går bra denne gangen. Selv om man har blødninger, kan det også gå bra. Skal krysse fingrene for deg. xxx

Skal du videre til utredning, er det en vanlig gyn som gjør det. Du får en henvisnig fra fastlegen din. Men skal ikke du til sjekk på tirsdag? Er det hos gyn eller vanlig lege? Det de gjør, er å tar en innvendig ul (og det må du gjøre uansett på tirs regner jeg med), og man tar noen blodprøver. Jeg går hos en privatpraktiserende gyn, og da betaler jeg 275,- eller noe lignende.

Men vi håper du slipper å å gå noe videre! Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar. Det er privatpraktiserende gyn jeg gaar til. Skal hoere paa tirsdag. Blir utrolig sliten av dette men har naa faatt to uker sykmeld slik at jeg faar slappet litt av.

Lykke til videre med proevingen, en dag klaffer alt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...