meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Har kommet frem til disse,men klarer ikke å velge.. Julia Maja Emilia Josefine Vanja Minda Mille hva syntes dere??? glad for mange svar:)
prebs Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg liker veldig godt. Maja Mille Julia Disse er helt fine: Emilia Josefine Jeg liker ikke: Vanja Minda Jeg tror jeg ville gått for Mille!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Mille er absolutt finest. Liker også Julia og Emilia. De andre navn er helt greie.
*Dubsgirl* Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg rangerer.. 1. Emilia 2. Julia 3. Maja 4. Josefine 5. Mille 6. Minda 7. Vanja
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Mange fine navn Disse likte jeg best: 1) Maja 2) Emilia 3) Julia
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Emilia er det fineste... så kommer Josefine:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Julia - det synes jeg er kjempefint! Julia/Julie har lenge vært min favoritt. Maja - søtt,men likevel ikke for sukkersøtt. Pent er det også! Emilia - fint og søtt. Josefine - likte det ikke før, men liker det bare mer og mer nå. Vanja - det navnet er jeg ikke så begeistret for. Minda - litt rart og ikke så pent. Liker Aminda bedre! Selv om det bare er en bokstav som skiller de to. Blir likevel stor forskjell syns jeg. Mille - for sukkersøtt, og så syns jeg det er kattenavn. Lykke til!
Marolla Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Bruk Josefine. De andre er enten poppis eller litt for sære. Josefine er et søtt og sjarmerende navn
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2008 vanskelig dette...takk for mange meninger:))
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Rangerer topp 3: 1. Emilia - Utrolig vakker og nydelig. 2. Josefine - Søtt og vakkert. 3. Julia - Nydelig og klassisk. 4. Maja - Litt for søtt. Hva du enn gjør, ikke bruk Mille, Minda eller Vanja, høres ut som kattenavn!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ville brukt Emilia. Kjempenydelig navn. Hva med Emilia Josefine?:-)
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2008 Har tatt bort Vanja og Minda fra listen,så nå står Emilia og Mille på delt 1.plass og Julia og Josefine etter det.. Storebror har et kort navn,så vil ikke ha så kjempelangt..)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Navnene du står igjen med på lista etter at du strøk Vanja og Minda er fine alle sammen. Selv synes jeg nok Mille og Josefine er de fineste. Men dere kan jo vente med å bestemme dere til dere ser barnet, kanskje det er helt tydelig da hva slags jente det er, om det er en Mille eller en Emilie.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synes Mille er veldig søtt på en 2-åring, men har problemer med å se for meg en voksen som heter Mille. Derfor ville jeg valgt Emilia, passer bedre på voksen.. Men hva med Milla? Det er nydelig, og synes det passer uavhengig alder.
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. mars 2008 har ei venninne som heter kamilla,men alle kaller henne milla,så blir litt feil. syntes Mille klinger bedre også.Joda,tenker vi må vente til tulla er ute for å se hbva som passer best. Er bare greit å ha kommet ned i et par navn,så ikke det blir altfor mange å velge mellom:))
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Rangerer: 1. Mille - Synes det er et herlig navn selv om det kanskje er litt "kallenavn-aktig". Nydelig! Liker også Milla veldig godt. 2. Emilia - Nydelig og ikke så populært som Emilie. 3. Julia - Klassisk og nydelig. Pent, og ikke så populært som Julie. 4. Josefine - Fint, men litt for søtt for min del. 5. Maja - Helt greit, men er alltid vanskelig å vite hvordan Maja skrives. 6. Vanja - Ikke pent. 7. Minda - Er det et navn? Liker Mille best, men synes Emilia passer best til både liten og stor:o)
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Julia, Emilia, Mille og Josefine er flotte navn :-) Vent til du ser babyen, blir kjent med temperamentet hennes, ser hårfargen og sånt - sikkert lettere da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå