♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Har ei jente på 6 mnd som nesten ikke vil ha pupp på dagtid..Jeg vil gjerne amme henne til hun er året..Blir mindre å mindre melk..hvordan kan jeg fort å effektivt få opp melkemengden igjen? Hun suger lite, men ofte å da blir d lite melk..
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Nattamming, hvis hun fremdeles er interessert i det, er supert for produksjonen. Er du flink med pumpe kan du jo prøve å få opp produksjonen med det, men om det er spesielt effektivt vet jeg nå ikke .... for barnet klarer som regel å tømme brystet mye bedre. Men trøst det med at selv om det er lite melk er det fremdeles bra å amme, og at hvis barnet ditt plutselig om noen uker vil ha mer pupp så klarer hun nok selv å øke produksjonen din supereffektivt
mor & lillesusa Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det kan jo rett og slett være at det ikke kommer melk med en gang... og at hun ikke gidder å jobbe så mye for det... det skjedde med min jente nå. Skrev nettopp et innlegg om en nesespray du kan ta. sjekk ut det... Tror nok det kan funke på deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå