polarn & pyrene Skrevet 28. mars 2008 #1 Del Skrevet 28. mars 2008 Siri har ikke bursdag før den 5 april, men i morgen blir den første feiringen. Min ste-søster fyller 17 år og da skal de ha bursdag for henne så vi slang oss på der ettersom jeg ikke orker å ha hele tjukke slekten her. Så da blir det gryterett og kaker. Siri har bestem at hun skal ha en BLÅ kake med karusell på hehe, så det blir en bløtkake med litt blå konditor farge i. Gleder meg veldig til å se reaksjonen på henne når hun får pakken fra morfar. Han har nemlig kjøpt en elsktrisk Jeep til henne, så vi skal filme henne og ta en del bilder når han åpner garsjeporten sin så hun får se den. Eller neste helg blir det en tur på Eventyr fabrikken og noen til litt kaffe og kaker på søndagen. Så her er det full rulle med kakebaking og vasking om dagen. Gratulerer med dagen alle små april barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137276238-april-da-begynner-bursdagsfeiringen-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. mars 2008 #2 Del Skrevet 28. mars 2008 Hanne skulle ha blå pakke... selv om det ellerså går i bare rosa. Vår gave var så stor at den ikke lot seg pakke inn, men farfar klarte å pakke sin inn i blått gavepapir. Så da var dagen redda... hehe. Men også viktig med kake, pakker og JULATRE.... hehe... tror hu forbinder gaver med jul... hehe. Kjekt med eletriske kjøretøy. Gutten min fikk det til sin 3 eller 4 årsdag. Han syns den var super... mens me foreldre angret. Syns den gikk alt for fort tom for støm. Godt at barna ikke har så store forventinger til leketøy som oss voksne ja... hehe. Ha en fin bursdagsfeiering. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137276238-april-da-begynner-bursdagsfeiringen-igjen/#findComment-137276729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå