Gå til innhold

Hvilken bag til teutonia s3 til junibaby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun erfaring med softbag i denne vogna, men det har fungert for min baby, født tidlig høst! Jeg har brukt både dunpose, lammeskinn og dyne eller bare teppe i bagen, alt etter hvor varmt det er, softbagen er lun og god og kan gjøres om til fotpose i sportsdelen når barnet blir større!

Jeg kan iallefall si at jeg er veldig fornøyd med mitt valg av bag!

Lykke til med valget:-)

Skrevet

Jeg har gkjøpt fashionbagen. Liker best at vognen ser ut som en dypvogn.. Håper gutten vår som blir født i juli kan ha den til april hvertfall??

Skrevet

april..Det er nok litt optimistisk med tanke på fashionbag'en - tror ikke den er kjent for å være særlig stor..Men ville likevel gått for den, av hensyn til at dere får sommerbaby, fremfor softbag, som er tettere og varmere og gir mindre luftgjennomstrømning på varme dager. :)

Skrevet

Vi skla å ha i juli og har også gått for fashion bagen da vi syns det så best ut til vårt bruk. vi kjøpte med en vinterpose og det skal være grei plass oppi der altså. den er jo ikke noe mindre enn basson vogna. den ser kanskje litt liten ut men trur nok synet bedrar litt altså

Skrevet

Vi skal ha 19.mai og har også fashionbagen. Synes den ser mye finere ut, renere ut liksom. Men framforalt at den er större enn en softbag. Da varer den jo lenger. Hadde OTH til forrige barn og den bagen er mye mindre enn denne fashionbagen.

Skrevet

Vi har også kjøpt fashionbagen og ville absolutt gått for den. Den er større enn softbagen, så da har du bedre plass i bagen lenger. Dessuten ser den også finere ut på vogna synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...