Gå til innhold

Dere som tar bussen mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke bil lappen ennå og ikke bil akkurat no, så jeg må ta mye buss med vogn.

har sett mye på teutonia s3, men er det sant at de vingler mye på bussen??

er det direkte dumt av meg å kjøpe trehjulling når eg skal ta mye buss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke tatt trehjuling hvis jeg var avhengig av buss..

tanken på overfyllt buss me den trhjuling som folk står og dlegger seg over i svingene synn jeg virker skremmende...

har trehjuling selv, men tar ikke buss...

Skrevet

ja er så mye å tenke på.. har hatt lyst på trehjulling hele tiden da jeg plutseli kom på dette... er ikke avhengig av buss, kan ta toget.. men tror det blir Teutonia Mistral no som spiriten er ute:S

Skrevet

ikke kjøp 3 hjuling nei. tar masse buss selv siden jeg ikke har lappen og kan ikke ha 3 hjul uansett hvor stødig den skal være. bruker mest teutonia fun på bussen. da kommer jeg alltid på siden den er så liten og det er lett å svinge den i rett stilling siden den har 2 svingbare hjul.

Skrevet

Det finnes MANGE forskjellige trehjulinger, noen er nok ustødige på bussen ja, men TFK er like stødig som en med 4 hjul.

Skrevet

jeg har trehjuling og bruker den mye på buss. min erfaring er at her hvor jeg bor (oslo) kjører bussene ganske brått og alle vogner (inklundert min egen) er vinglete - ergo må man uansett passe på vogna. Jeg foretrekker derfor at vogna er enkel å navigere framfor hvor mange hjul den har.

Skrevet

Enig med forrige anonym, bussene i oslo kjører veldig brått så man bør passe på vogna. Jeg har ikke bil og tar bussen daglig. Har tre vogner, men bruker som regel city cross med 4 hjul. Likevel står jeg alltid sammen med vogna og holder i den under kjøreturen. Har også en trehjuling og en 4-hjul med svingbare hjul, og de er greie å ta bussen med. Eneste er at man bør huske å låse hjulene mens man ennå står på holdeplassen. Første bussturen min svingte vogna ut i første sving, hadde glemt å låse hjulet:( Har forresten sett både en teutonia mistral og en stor 4-hjuling velte på bussen under kjøring:(

Skrevet

Jeg har teutonia s3, har bil men tar bussen av og til fodi det er lett vindt.

Er veldig fornøyd med vogna, ikke opplevd at den er vinglete på bussen, og bussen kjører på en bratt og svingete vei, men det er lurt å låse hjulet forran, og jeg står altid ved vogna, for man vet jo aldri. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...