Gå til innhold

Er ikke fornøyd med vogna vår. Noen som vil anbefale sin?

Anbefalte innlegg

Har nå en Emmaljunga classic duo. Syns den bare er stor, tung og tungvinn. Skal kjøpe oss ny vogn nå mot våren/sommern. Noen som vil anbefale vognen dere har? Tar imot alle råd.

Ønsker nå en lett vogn som blir liten når man slår den sammen + enkel å slå sammen. God å trille og at gutten min sover godt i den. Må også kunne brukes lenge.

Fortsetter under...

jag har en teutonia spirit s3 som jag är supernöjd med. Skulle inte vilja byta den mot någon annan vagn! Väldigt lätt o trilla och att fälla ihop:) har iof inte så mycket annat att jämföra med eftersom det är min första vagn men jag är helnöjd!!

Jeg har OTH vogn og er utrolig fornøyd med den!! Det er en trehjuling som er veldig stødig og lett å komme seg rundt med! Går mye tur i litt røft terreng og det fikser den kjempegodt!

Den kom på 2.plass etter teutonia på tv2 hjelper deg.

Lett å montere og få sammen. :)

Ja jeg anbefaler bugaboo cameleon!! Liten og lett, svinger og snur på en femøring. Stor bag (mener den er 90 cm??) som kan brukes en stund til enda, sportsdelen har jeg ikke prøvd på, men kjenner andre som bruker vogna som er godt fornøyd med den også...

Vi har EasyWalker :) Den er fantastisk god å trille og svinge. 3 hjul er bare fantastisk!! Bag er like stor som simo bag og vogna veier bare 10 kilo!! Det var vesentlig for oss som bor i 4manns bolig og vogna går konstant ut og inn av bilen, og det er ingen problem å bære den opp trappa. Veldig lett å slå opp og sammen! Prøv den:-):-)

Annonse

Takk for alle svar!

Syns det er en stor jungel med barnevogner. Jo mer jeg ser, jo mer usikker blir jeg. Vanskelig assa! ;o)

Til Kristin & Stina:

Hvor stor blir vogna når den er slått sammen? Vi har en A4 og det er ikke så stor plass i bagasjerommet. Og er det classic eller sky du har? Og hvordan er det å trille en vogn hvor du ikke ser barnet?

Mange spm. Sorry....

Har EasyWalker Sky:) Har ikke brukt sportsvogn ennå, siden hun bare er 4.mnd. Har tenkt å bruke bag et par mnd. til. Men merker at hun koser seg veldig i bæresele og vil gjerne se, så tror ikke det vil være noe problem. Ser henne jo, selv om vi ikke er face to face. Når sportsdelen er kneppet på understell, kan den slåes sammen og tar minimalt med plass. Det er bagen som tar størstedelen av plassen i vår bil så gleder meg litt til å slippe den:-) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...