Lillemor i magen <3 Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ÅÅÅÅÅ........der kom mensen igjen!!!!!!!!!!!!!! Det ble ikke noe denne gangen heller............hvordan holder man motet opp jenter?????
74skytte Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Det eneste jeg kan si, er at man ikke må gi opp og miste håpet. Ellers er det desverre ikke mye man får gjort. Neste gang sitter det! :-)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 huff da! jaja du skal se det snart blir din tur!! lykke til neste pp. klemmm
tirilsen Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Å den følelse kjenner jeg igjen, er så dypt ulykkelig i noen dager etterat tanta kommer, men så tenker jeg fremover igjen og at kanskje neste gang..ja neste gang så kan det tenkes!! Aner ikke hvordan man klarer å se positivt på dette - men kanskje er det en grunn til at man ikke fikk det til denne gangen heller. Også har jeg en superforståelsefull mann som gidder og sitte og høre på all tytinga mi...han blir selvsagt lei seg selv, men vi klarer å få motet opp etter noen dagen. hang in there girl - you can do it (prøvd i 2,5 år nå...uten hell)
Lillemor i magen <3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Takk for oppmuntringene!!! Det hjelper å få andre sine historier....da føler man seg ikke alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå