Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er i gang igjen!! Endelig!! Starter på Progynova 1.april. Regner med innsetting 18.-20. april. Denne gangen får jeg både albyl-e og Prednison, så kunne ikke vært mer fornøyd!! Nå MÅ det da gå bra:O))) Jeg er så glad!!!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 JIPPI JIPPI JIPPI!!!!! Det skal bli laget mange vårbarn nå i april
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Dette skal gjøre susen snuppa ! Klemmer i fleng )
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk, jenter!! Det skal bli mange gravide som flytter herfra denne våren:)))
Mumrikken :) Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Flott at du endelig er igang!! :-))) Og ikke minst at du fikk det som du ville i forsøket... dette gjør helt sikkert susen )) God klem og masse lykke til )
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk:)) Ja, jeg er såååå glad:))) Ser jeg skrev litt feil i det første innlegget. Innsettingen vil skje 16. eller 17.april, og DET er ikke lenge til!! Hvordan går det med deg?? God klem:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Så deilig det må være å ha en fastsatt dato For min del er det jo planlagt uttak i uke 17...hvis ting går som det skal og kroppen reagerer som den burde på medisinene Og det er så rart å tenke på at om 4 uker er jeg RUGER Eller så har alt gått rett i dass... haha! Men satser på det første alternativet
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Fastsatt og fastsatt, fru blom:))) Alt er jo avhengig av at eggene til donor utvikler seg som de skal, og der har man jammen ingen garanti, gitt:)) men jeg håper og tror, og satser på at alt går så fint så) Klart du er ruger om fire uker!!! Noe annet er ikke et alternativ!! Jeg ligger LITT foran deg i løya da, men vi får hvertfall ruget litt sammen her inne før vi følges igjen gjennom trimestrene. Denne gangen skal vi bli gravide, Turbotrollet:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå