Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang igjen!! Endelig!!

Starter på Progynova 1.april. Regner med innsetting 18.-20. april.

Denne gangen får jeg både albyl-e og Prednison, så kunne ikke vært mer fornøyd!! Nå MÅ det da gå bra:O)))

Jeg er så glad!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!

Det skal bli laget mange vårbarn nå i april :)

Skrevet

Vårbarn er bra!!

Hipp hipp hurra :-)

Skrevet

Dette skal gjøre susen snuppa !

Klemmer i fleng :o)

Skrevet

Tusen takk, jenter!! Det skal bli mange gravide som flytter herfra denne våren:)))

Skrevet

Flott at du endelig er igang!! :-))) Og ikke minst at du fikk det som du ville i forsøket... dette gjør helt sikkert susen :o))

God klem og masse lykke til :))

Skrevet

Tusen takk:))

Ja, jeg er såååå glad:))) Ser jeg skrev litt feil i det første innlegget. Innsettingen vil skje 16. eller 17.april, og DET er ikke lenge til!!

Hvordan går det med deg??

God klem:)

Skrevet

Så deilig det må være å ha en fastsatt dato :)

For min del er det jo planlagt uttak i uke 17...hvis ting går som det skal og kroppen reagerer som den burde på medisinene :) Og det er så rart å tenke på at om 4 uker er jeg RUGER :) Eller så har alt gått rett i dass... haha! Men satser på det første alternativet :)

Skrevet

Fastsatt og fastsatt, fru blom:))) Alt er jo avhengig av at eggene til donor utvikler seg som de skal, og der har man jammen ingen garanti, gitt:)) men jeg håper og tror, og satser på at alt går så fint så:))

Klart du er ruger om fire uker!!! Noe annet er ikke et alternativ!! Jeg ligger LITT foran deg i løya da, men vi får hvertfall ruget litt sammen her inne før vi følges igjen gjennom trimestrene. Denne gangen skal vi bli gravide, Turbotrollet:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...