mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 For en jungel med muligheter!!! Nå må jeg snart bestemme meg, er i uke 33! Ønsker en duo vogn, og valget står mellom Basson Roma og Simo Duo. Kjenner ei som har basson og som er kjempe fornøyd med den, men jeg heller mer mot Simo sin for tiden. Bor på landet så det blir trilling på grus og slapsete føre. Noen som har erfaringer fra disse vognene, positive og negative??? anbefalinger??
allegodetingertre Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Simo er i alle fall bedre kvalitet og bedre fjæring. Ville gått for den, jeg. Den er også vanntett, eneste vogn som er det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Kan fortelle om erfaring med Basson. Vi hat hatt denne siden 04 og bor på landet + har hytte med kun traktorvei... Den er super å trille over alt, sandstrender, skog, stier og i mye slafs og nysnø. Ikke hatt et eneste lite problem med den til nå og har jo da brukt den til to barn (er enda i bruk) Skulle jeg hatt ny duo vogn, ville jeg valgt denne en gang til =)
mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk til dere begge! Flere erfaringer tas imot med takk!!!
Duracella Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde basson roma til førstemann, og den er nå oppbrukt. Syns den oser av dårlig kvalitet!! Først og fremst er det kalesjen som ikke står lenger, den detter ned i halvåpen stilling om du skjønner. Siste havåret måtte den bindes fast med tau..... Pent og praktisk! Etter å ha trillet andre sine vogner, så syns jeg også at den er gudsjammerlig tung å trille og svinge med, skulle tro den veide et tonn sammenlignet med en Teutonia jeg prøvde. (som forøvrig var mange år eldre enn min) Den er så løs i fjæringen rett og slett. Og lufthjulene har vi måttet pumpe opp i ett sett. Nei, jeg skal ha ny vogn av et annet merke til den nye babyen. Simo er nok dyrere, men jeg ville gått for alt annet enn basson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå