line_n & sara Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 yoohoo! blir bare vekt en gang om natta! nå er det vell ikke lenge til hun sover rundt!!! hvordan er nettene deres?
Tøtto&lillebror Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Ein eller to gonger her, men dotter mi kan gjerne ligga å prata og le frå 6 til 7. Litt irriterande, for mamma vil sova lenger. På tide å flytta hu på eige rom? Glede meg t å sova ei heil natt igjen!
HeBergen Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 En gang bare? Får hun grøt i tillegg da el fortsatt bare mm/mme? Lillejenta vår får mat når vi legger oss (ca kl23-00), mellom 04-05, så rundt 7 en gang og rundt 9... Så her er fortsatt noen runder med amming om natta! Litt slitsomt er det, men det gjør meg ikke så mye. Syns hun er så flink å sove og så lenge vi kommer oss i seng til fornuftig tid er vi klare og uthvilte til hun bestemmer at vi skal opp;)
line_n & sara Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2008 vi gir en flaske mm eller mme på sengekanten, litt i underkant av 200 ml, og jeg tror det er litt av grunnen til at hun sover så lenge!! har ikke begynt med grøt/velling, enda, men kansje hun sover rundt når vi starter med det!? hun sovner kl 19, og våkner halv sju, (amminga på natta kan variere litt mellom 2 og 5 en gang) halv sju er allltfooor tidlig!! jeg er sååå trøtttt!!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Jeg legger tulla mi kl 8 jeg og da sover hun til ca 6! Litt tidlig å våkne d, men da er hun godt utvilt og vil ikke ligge i senga noe lenger. Så da står vi opp: Deilig å endelig kan sove hele natta! Gir henne en stooor flaske velling rett før hun legger seg, og det virker som om det gjør susen.
giggsy Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Gutten vår sover fra 19-07, gjort det i over en mnd nå. Han har sovet hele natta siden han var 1 mnd, men natta har bare blitt lenger og lenger. Føler meg heldig ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå